понеделник, 17 септември 2012 г.

Huh Gak- It Hurts Бг Превод



                              ПРЕВОД

Боли, защото ме напусна
Плаках цял ден, но отново започва да боли
Независимо че ме боли така
Независимо че наистина боли
Като глупак, днес отново се усмихвам

Липсваш ми, но не го показвам
Надявам се, че си щастлива
Независимо че ме боли толкова много
Независимо че наистина страдам
Надявам се, че ти не страдаш

*Наистина те обичах
Боли все повече и повече, за това се страхувам
Трудно е, но ще те пусна да си отидеш

Гледам те, но ти не ме виждаш
Викам те, но няма никакъв отговор
Независимо че те мразя толкова много
Независимо че наистина те мразя
Надявам се, че ти не страдаш


*Наистина те обичах
Боли все повече и повече, за това се страхувам
Трудно е, но ще те пусна да си отидеш

*Наистина те обичах
Боли все повече и повече, за това се страхувам
Трудно е, но ще те пусна да си отидеш

Трудно е, но ще те пусна да си отидеш






Няма коментари:

Публикуване на коментар