сряда, 5 септември 2012 г.

MTOM- Can't You Tell Me Бг Превод



                                      ПРЕВОД

Днес отново погледът ти е безизразен както винаги
Не усещам нищо от теб
Днес отново сърцето ми бие единствено за теб
Но ти не можеш да го чуеш

*Ами ти? Не можеш ли да ми кажеш?
Не мога ли да вляза в сърцето ти?
Добре, няма нужда да ми казваш
Но моля те, стой точна там, където мога да те виждам

Чувствам това за първи път от много време
Доста ми е неловко заради непохватността ми
Но ти вече влезе в сърцето ми и не мога да те извадя от там
Не искам това да се променя


*Ами ти? Не можеш ли да ми кажеш?
Не мога ли да вляза в сърцето ти?
Добре, няма нужда да ми казваш
Но моля те, стой точна там, където мога да те виждам

Какво накара сърцето ти за де затвори?
Мога ли да отворя това затворено сърце?
Аз не съм достатъчно добър за теб, която си толкова красива
Но ще ми се довериш ли? Искам да те прегърна

Обичам те- любовта бе забита в сърцето ми
Така че, не можеш ли да приемеш това сърце?
Или ако наистина не можеш да направиш това
Моля те, обърни ми студено гръб и ме наругай
За да мога поне да се разпадна на парченца

Няма коментари:

Публикуване на коментар