сряда, 5 септември 2012 г.

Song Ji Eun- It’s Cold (Take Care Of Us Captain OST) Бг Превод



                                       ПРЕВОД

Когато страдаш от любов, сълзите 
са единственото лекарство
Нямаш никакви недостатъци, 
но продължаваш да се извиняваш

Не плачи за мен
Всичко е наред, разбирам всичко
Такъв си ревльо
Как мога да се откажа от теб, 
като си толкова чувствителен?

*Любовта ми е студена
Сърцето ми е студено, не можеш да си отидеш
Ако всички хубави спомени замръзнат
И ако не могат да бъдат забравени, ако не се разтопят
Тогава какво ще правя?

Дори и слънчевата светлина е студена, когато теб те няма
И двете ми ръце няма да ми стигнат, ако почна да 
изброявам всички неща, които ми напомнят за теб

Не се усмихвай за мен
Защото знам колко ти е трудно да направиш това
Ти си такъв глупак
Как можеш да си тръгнеш, когато се 
притесняваш за мен толкова много?


*Любовта ми е студена
Сърцето ми е студено, не можеш да си отидеш
Ако всички хубави спомени замръзнат
И ако не могат да бъдат забравени, ако не се разтопят
Тогава какво ще правя?

Просто се обърни и си тръгни
Защото ако се колебаеш, може да се опитам да те задържа
Недей дори да се мяркаш пред очите ми
Защото може да се затичам към теб и да те прегърна

Аз единствено се моля ти да не идваш при мен, 
дори и да знаеш какво чувствам към теб
Дори и да те обичам толкова много
Защото мога да ти причиня болка, 
защото може да плачеш заради мен
Страх ме е 
Твоите спомени са дори по-студени






Няма коментари:

Публикуване на коментар