сряда, 19 септември 2012 г.

Secret- Telepathy Бг Превод



                                 ПРЕВОД


Лалилали лалила лалилали лалила
Лалилали лалила Целуни ме скъпи

Нашата първа среща беше неловка, но не я мразя
Не знам защо, но по някаква причина се чувствам добре

Твоята изключително сладка усмивка 
ми изглеждаше толкова позната
Тя продължаваше да кара сърцето ми да бие като лудо

Предполагам, че това всеизвестната 
съдбата, за която съм чувала
Ти си мъжа за мен и моята единствена 
любов, която може да ме спаси

*Толкова е наелектризиращо
Ти не казваш нищо, но аз те усещам
Толкова е наелектризиращо
Дори когато сме разделени, аз те усещам
Любовта е телепатия

**Лалилали лалила лалилали лалила
Лалилали лалила Целуни ме скъпи
Лалилали лалила лалилали лалила
Лалилали лалила целуни ме скъпи

В един момент стъпките ни влязоха в синхрон,
в един момент ние държахме ръцете си
В същия този ден ти ми призна чувствата си

Предполагам, че това всеизвестната 
съдбата, за която съм чувала
Ти си мъжа за мен и моята единствена 
любов, която може да ме спаси

*Толкова е наелектризиращо
Ти не казваш нищо, но аз те усещам
Толкова е наелектризиращо
Дори когато сме разделени, аз те усещам
Любовта е телепатия

Нужно е единствено да се погледнем в очите и всичко е наред
Ние не се караме, а се обичаме, обичаме, обичаме
Нужно е единствено да видим какво 
чувства другият и всичко е наред
Ние не се изразяваме, ние се обичаме, обичаме, обичаме

*Толкова е наелектризиращо
Ти не казваш нищо, но аз те усещам
Толкова е наелектризиращо
Дори когато сме разделени, аз те усещам
Любовта е телепатия

**Лалилали лалила лалилали лалила
Лалилали лалила Целуни ме скъпи
Лалилали лалила лалилали лалила
Лалилали лалила целуни ме скъпи





Няма коментари:

Публикуване на коментар