събота, 8 септември 2012 г.

Seungyeon- Guilty Бг Превод



                                    ПРЕВОД

Моля те, махни се, отиди на някое далечно място
Сърцето ми е пълно с рани
Стой далече от мен, моля те, стой далече от мен
Няма връщане назад от този дълбок мрак
Моля те

Защо все още не мога да се откажа от този свят, който нямам?
Защо плача и проливам толкова много сълзи?
Все още се държа така

*По всяко време
Каквато и да е съдбата ми
Това е един безкраен, труден път
Независимо че съм разкъсана на безброй 
парченца, независимо че боли
Ще се опитам да се засмея
Обещавам

Моля ти, избягай, моля те, избягай надалече
Върни ми тези изгубени времена
Моля те

Защо трябва да вървя по един толкова далечен път?
Каква е причината да търпя всичко това?
Ти знаеш отговора


*По всяко време
Каквато и да е съдбата ми
Това е един безкраен, труден път
Независимо че съм разкъсана на безброй 
парченца, независимо че боли
Ще се опитам да се засмея
Обещавам


По всяко време
Каквато и да е съдбата ми
Ако това е един безкраен път
Аз ще спечеля, аз ще продължавам да печеля
Ще се опитам да се засмея
Моля те





Няма коментари:

Публикуване на коментар