неделя, 9 септември 2012 г.

Suzy- So Many Tears (Me Too, Flower OST) Бг Превод



                                             ПРЕВОД

Имам слабо сърце- аз също се чувствам много самотна
Понякога аз също плача сама
Защото съм глупачка, знам само едно нещо
Независимо че знам как да давам любов, не знам как да я захвърля

Имам толкова много бодли, за това имам и много белези
Можеш ли да ме прегърнеш, независимо че съм такава?
Искам да се облегна на теб в обятията ти
Искам отново да повярвам в любовта си, която постоянно захвърлям

*Защото имам много сълзи, защото ме е страх от любовта
Не мога да направя крачка към теб, 
независимо че ти си точно пред мен
Ако наистина ме обичаш, затичай се към мен и ме прегърни
Не виждам нищо, защото имам много сълзи

Имам много тайни, затова има и много лъжи
Независимо че съм такава, можеш ли да разбереш?
Искам да забравя всичко, искам да върна времето назад
Искам да забравя миналата любов, 
която ме заблуждаваше отново и отново


*Защото имам много сълзи, защото ме е страх от любовта
Не мога да направя крачка към теб, 
независимо че ти си точно пред мен
Ако наистина ме обичаш, затичай се към мен и ме прегърни
Не виждам нищо, защото имам много сълзи

Вятърът духа и аз нежно затварям очите си
Усещам аромата ти
Къде си? Гледаш ли ме от някъде?
Искам го- искам теб

Защото сълзите ми преливат, защото страхът
ми от любовта става прекалено голям
Аз не мога да те позная, независимо че ти си точно пред мен
Ако наистина ме обичаш, затичай се към мен и ме прегърни
Не виждам нищо, защото имам много сълзи


С ръцете си, изтрий сълзите ми





Няма коментари:

Публикуване на коментар