неделя, 9 септември 2012 г.

Secret- I Hope Бг Превод



                                   ПРЕВОД

Срещнахме се, без да знаем, че ще се разделим
Но не е сякаш това е края на съдбата ни
Не знаехме, че накрая ще се държим така
Но не е сякаш съжаляваме за нещо

*Независимо че ти са не си тук
Независимо че не мога да те видя
Аз се моля за теб
Независимо че аз не съм там
Независимо че не знаем
Но

**Надявам се, че винаги ще се усмихваш
Надявам се, че ще си щастлив
Нашата любов вече я няма
Моля те, бъди добре, както беше преди
Надявам се да срещнеш момиче по-добро от мен
Независимо че времето ни свърши
Моля те, моля те запази тези чувства в сърцето си
За следващата любов, която те намери

Надявам се, надявам се, надявам се, 
че ще си щастлив
Независимо че аз няма да съм там
Надявам се, надявам се, надявам се, 
че знаеш как се чувствам
Независимо че всичко между нас свърши

Независимо че много пъти не се държах добре с теб
Ни знаехме какво чувствахме и двамата
Независимо че не можах да ти 
дам дори един малък подарък
Ти винаги ще бъдеш в сърцето ми


*Независимо че ти са не си тук
Независимо че не мога да те видя
Аз се моля за теб
Независимо че аз не съм там
Независимо че не знаем
Но

**Надявам се, че винаги ще се усмихваш
Надявам се, че ще си щастлив
Нашата любов вече я няма
Моля те, бъди добре, както беше преди
Надявам се да срещнеш някоя по-добра от мен
Независимо че времето ни свърши
Моля те, моля те запази тези чувства в сърцето си
За следващата любов, която те намери

Надявам се да срещна някой като теб
Надявам се това да стане
Нашата любов вече я няма
Моля те, не забравяй нашето минало
Надявам се да срещнеш момиче като мен
Надявам се, че ще ти липсвам
Ако някога си спомниш времето прекарано с мен
Не искам да се чувстваш виновен за нищо

Надявам се, надявам се, надявам се, 
че ще се върнеш обратно при мен
Независимо, че може да си забравил всичко за мен
Надявам се, надявам се, надявам се, 
че ще се усмихваш заедно с мен
Независимо, че това може да е много трудно




Няма коментари:

Публикуване на коментар