понеделник, 10 септември 2012 г.

Secret-Don’t Smile Бг Превод



                                    ПРЕВОД

Погледът ми се замъгли, а сърцето ми страдаше
За това аз пробивах сълзи без да виждам нищо
Ако напусна това място, ние може да изчезнем
Предполагам, че се страхувах от това

Не мога да видя лицето ти заради сълзите си
Тръгни си, когато сълзите ми спрат

*Защото не мога да те видя
Защото няма край
Дори и да затворя очите си, ти се усмихваш
Ако не съм правилното момиче за теб, ако не съм
Тогава защо правиш спомените ми толкова красиви
Спри да се усмихваш

Искам да се върнеш при мен
Как в извинението "времето лекува" има някакъв смисъл?
Времето не може да запълни празното ти място
Колкото и време да отмине, аз ще пазя мястото ти
Когато всичко, което остава след теб са последните чувства


Не мога да видя лицето ти заради сълзите си
Тръгни си, когато сълзите ми спрат

*Защото не мога да те видя
Защото няма край
Дори и да затворя очите си, ти се усмихваш
Ако не съм правилното момиче за теб, ако не съм
Тогава защо правиш спомените ми толкова красиви
Спри да се усмихваш

Дори и да се престоря, че не плача
Дори и да се опитам да сдържа сълзите си
Звукът на пулса ми става все по-силен
Дори и да си разбрал, дори и това да не ти харесва
Като глупачка, аз просто плача

Защото единствено ти си в сърцето ми
Защото ти се усмихваше в сърцето ми
Виждам те единствено, когато затворя очите си
Ако не съм правилното момиче за теб, ако наистина не съм
Моля те, тръгни си, когато сълзите ми пресъхнат

Ще запомня единствено усмивките от деня, 
в който се срещнахме за първи път
Ще изтрия усмивките от всеки друг ден от спомените си
Аз ще бъда тук, както винаги







Няма коментари:

Публикуване на коментар