понеделник, 10 септември 2012 г.

Baek A Yeon- Sad Song Бг Превод




Ще изпея една тъжна песен
Песен, която слушахме през цялото време
Изглежда, че и те ще пееш същата тази песен от някъде

Мислиш ли за мен, както аз мисля за теб?
Плачеш ли понякога, когато се сетиш за мен?
Така, като мен
Пееш ли тази тъжна песен?

*Пея, защото сърцето ме боли
Пея само тъжни песни
Пея, защото не мога да те забравя
Любовта ни свърши, но
Моя любов, сбогом, сбогом, сбогом
С тази тъжна песен
Аз продължавам да викам името ти

След като дълго време го обмислях
Решението, което взех е толкова трудно
Защото всеки път, когато пея тази песен
Аз мисля за теб, не, не ,не


*Пея, защото сърцето ме боли
Пея само тъжни песни
Пея, защото не мога да те забравя
Любовта ни свърши, но
Моя любов, сбогом, сбогом, сбогом
С тази тъжна песен
Аз продължавам да викам името ти

Продължавам да викам името ти






Няма коментари:

Публикуване на коментар