понеделник, 10 септември 2012 г.

FT Island- I Wish Бг Превод



                                  ПРЕВОД

Толкова си красива, искам те
Толкова си мила, искам те
По принцип не обръщам внимание на момичета, 
но защо сега се държа така, като глупак?

Всеки Божи ден, аз мисля единствено за теб
Дори когато затворя очи, аз мисля единствено за теб
Винаги, когато те видя, сърцето ми 
се разтреперва и не мога да дишам

*Скъпа, иска ми се да бях аз, иска ми се това да беше така
Любима, любима, о, моя любов
Иска ми се аз да бъда твоята любов
Скъпа, иска ми се да бях аз, иска ми се това да беше така
Любима, любима, о, моя любов
Не искам повече да бъда сам, обичам те

Дори когато срещна някой друг, аз виждам единствено теб
Дори когато мисля за нещо друго, аз виждам единствено теб
Дори когато видя друго момиче, 
не проявявам никакъв интерес към нея
Защо се държа така, като глупак?

Предполагам, че това е любов- не мога да заспя дори и за секунда
Предполагам, че те обичам- не мога да спра да мисля за теб
Когато те срещна се радвам като малко дете


*Скъпа, иска ми се да бях аз, иска ми се това да беше така
Любима, любима, о, моя любов
Иска ми се аз да бъда твоята любов
Скъпа, иска ми се да бях аз, иска ми се това да беше така
Любима, любима, о, моя любов
Не искам повече да бъда сам, обичам те

Обичам те, обичай ме- повярвай ми, повярвай в мен
Мога да направя всичко за теб
Колкото и да се опитвам да намеря някое специално момиче
Колкото и да се опитвам да намеря някоя 
като мен, няма друга по-подходяща от теб

Чуваш ли сърцето ми? Чуваш ли сърцето ми?
Моля те, приеми моята искрена любов
Аз съм тук, чакам и чакам теб
Обичам единствено теб


Скъпа, иска ми се да беше ти, иска ми се това да беше така
Обичай ме, обичай ме, о, погледни ме
Иска ми се ти да беше моята половинка
Скъпа, иска ми се да беше ти, иска ми се това да беше така
Обичай ме, обичай ме, о, обичам те
Ако не си ти, не искам да се влюбвам, обичам те

Скъпа, иска ми се да бях аз, иска ми се това да беше така
Любима, любима, о, моя любов
Не искам повече да бъда сам, обичам те






Няма коментари:

Публикуване на коментар