четвъртък, 21 февруари 2013 г.

SHINee– Beautiful Бг Превод



                                  ПРЕВОД


Има очи, от които няма да се откажа
Леко пълни със сълзи, те са красиви, твоите очи

В тези очи има и тъга
Искам да разбера какво е това
Ще приема всичко в теб

Красиво е
Дай ми всичките си белези
Красиво е
Самото ти съществуване е красиво, момиче

Ще приема всичко в теб
Всичко в теб, всичко в теб
Ще те прегърна
Всичко в теб, ти си моето момиче

Знам, че е неловко
Ела по-близо до мен
Прошепни го в ухото ми
Аз ще изслушам историята ти

Красиво е
Дай ми всичките си белези
Ти си красива
Всичко ще бъде наред, когато дойдеш в прегръдките ми

Красиво е
Искам да те прегърна, ела при мен
Красиво е
Самото ти съществуване е красиво, момиче

По цялото ми сърце
Безспирно минават вълни от щастие
Когато видя усмивката ти
Аз се чувствам толкова щастлив, благословен
Самото ти съществуване не е достатъчно да ми покаже
Твоята сладка страст, твоето притеснено дишане
Малките движение, които правим един към друг
Ти си красива

*Мога да те изслушам, момиче
Всичко, което искаш да кажеш, всичко
Ще те прегърна
Ти си моето момиче

Красиво е
Дай ми всичките си белези
Ти си красива
Аз ще бъда добре, когато дойдеш в прегръдките ми

*Мога да те изслушам, момиче
Всичко, което искаш да кажеш, всичко
Ще те прегърна
Ти си моето момиче




Няма коментари:

Публикуване на коментар