вторник, 19 февруари 2013 г.

SHINee– Girls, Girls, Girls Бг Превод



                               ПРЕВОД


Не знам дали това е любов
Но не мога да сваля очи от нея
Искам да открадна сърцето и
Но е прекалено трудно, не знам как

Урок едно– момичетата имат чувствителен слух
Могат да се влюбват дори само заради гласа
Ако и изпееш приятна песен
Ако посвириш на пиано, тя ще се влюби в теб

*Момичета, момичета, момичета
Момичетата са прекалено сложни за мен
Момичета, момичета, момичета
Не знам нищо за тях
Ще науча за момичетата
Има толкова неща, които искам да знам
Момичетата са прекалено сложни за мен, момичета

Погледни момичетата, те пазаруват всеки ден
Така че замисли се, дрехите са много важни за тях
Не можеш да изоставаш от модните тенденции
Трябва да изглеждаш изтънчен

Грешиш– момичетата са като кълбо от емоции
Прошепвай им сладки думи
Усмихни им се леко с очи
И посвири на пиано- тогава тя ще се влюби в теб

*Момичета, момичета, момичета
Момичетата са прекалено сложни за мен
Момичета, момичета, момичета
Не знам нищо за тях
Ще науча за момичетата
Има толкова неща, които искам да знам
Момичетата са прекалено сложни за мен, момичета

Защо се притеснявате толкова много?
Наистина ли трябва да се стараете толкова много?
Момичетата не обръщат внимание на нищо друго, освен
Височината и лицето

Трябва да се обличаш добре
Да шепнеш сладки думи
С меден глас
С изваяно лице като на статуя
С усмихнати очи
Докато свириш на пиано
За какво говориш? Главата ме заболя

Момичета, момичета, момичета
Момичетата са прекалено сложни за мен
Момичета, момичета, момичета
Не знам нищо за тях
Ще науча за момичетата
Наистина няма никакъв отговор
Момичетата са прекалено сложни за мен, момичета

Сърцето ти трябва да е меко, погледа ти трябва да е твърд
Неловкият ти имидж ще я накара да се усмихне
Вместо да стоиш на място, отиди при нея и я заговори
Усмихвай се, грижи се за нея и се съгласявай с нея

Със спретнато облекло, подготви сериозен разговор
Не искаш да бъдете просто приятели,
но все още е прекалено рано за любов
Но отговорът е, прави това, което ти казва сърцето
Всичко, което искаш ще се сбъдне
Момичета

Време е да го направиш




Няма коментари:

Публикуване на коментар