понеделник, 25 февруари 2013 г.

Teen Top– Missing You Бг Превод



                                      ПРЕВОД


Предполагам, че я помислих за теб, 
защото в гръб приличаше на теб
Когато те видя, не спирам да мисля за 
теб, усмивката ти проблясва в ума ми
Начина, по който говориш, който ме 
разсмиваше, парфюмът, който ти подарих
Ако я направя точно като теб и я 
обикна, ще мога ли да те забравя?

Заради чувството ми на вина, заради сблъсъка на 
емоции в мен, аз не мога да те погледна в очите
Дори да избягвам погледа ти, очевидно е, че веднага ще 
забележиш, за това аз бързо поглеждам с неискрени очи
Аз виждам нея в теб– мразя се за 
това, но не мога да направя нищо
Аз все още искам нея, а не теб– любовта ми отново се променя
Но все още не е дошло правилното 
време– ти ме срещна и ме обикна
Но в нашата любов няма никаква истина– 
умът ми е там, но сърцето ми не е
Връзката ни е като поничка без пълнеж

*Защото тя не е теб, предполагам,
че исках да я превърна в теб
Защото ми липсваш, предполагам, че
исках тя да прилича повече на теб
Само още една нощ, само още една
нощ, искам да те намеря в нея
Съжалявам, наистина съжалявам,
надявам се, че тя може да те замени

Ти все още не знаеш– можеш да имаш тялото
ми, но не можеш да имаш сърцето ми
Нашата любовна песен няма душа, тя е толкова студена
Отказвам се, съжалявам, моля те, опитай се да ме
разбереш, за това, че не можах да ти кажа "Обичам те"

Всеки път, когато ми липсваш, аз искам да я намеря,
знам, че се държа егоистично, но какво да направя
Всеки път, когато ароматът ти ми липсва, искам тя да ме
прегърне, знам, че се държа егоистично, но какво да направя
Тя не може да бъде същата като теб,
защото аз не спирам да мисля за теб
Но все още не мога да спра, прекалено трудно ми е да бъда сам
Без теб, аз искам да умра

*Защото тя не е теб, предполагам,
че исках да я превърна в теб
Защото ми липсваш, предполагам, че
исках тя да прилича повече на теб
Само още една нощ, само още една
нощ, искам да те намеря в нея
Съжалявам, наистина съжалявам,
надявам се, че тя може да те замени

Не е нужно ти да изчезваш, но и без това
знам, че няма да се върнеш при мен
Дори и тя да може да те замени, дори да
има някоя, която ще може да те замени
тази жена няма да си ти и аз ще страдам още повече

*Защото тя не е теб, предполагам,
че исках да я превърна в теб
Защото ми липсваш, предполагам, че
исках тя да прилича повече на теб
Само още една нощ, само още една
нощ, искам да те намеря в нея
Съжалявам, наистина съжалявам,
надявам се, че тя може да те замени




Няма коментари:

Публикуване на коментар