сряда, 6 март 2013 г.

2am– Coming To Me Бг Превод





Всички двойки по улиците са влюбени
Имам чувството, че гледам красива сцена от филм
За това е топло, дори когато духа студеният вятър

Всички хора на улицата се усмихват и танцуват
Имам чувството, че и на мен ще ми се случи нещо хубаво
За това се чувствам добре, вече не 
изпитвам болка, аз просто се усмихвам

*Любовта идва, надеждата идва
Незабравими спомени, невероятни чудеса
Всички те ще дойдат при мен
Като лъч светлина, те ще дойдат

Дори когато светът стане сив, под мрачен и дъждовен облак
Всичко, което погледна ми изглежда красиво
Вече самотата ми изглежда непозната

Ден след ден, става все по-сладко, винаги има нещо ново
Всеки Божи ден, без да осъзнавам сърцето ми се разтуптява
За това се чувствам добре, вече не
изпитвам болка, аз просто се усмихвам

*Любовта идва, надеждата идва
Незабравими спомени, невероятни чудеса
Всички те ще дойдат при мен
Като лъч светлина, те ще дойдат

*Любовта идва, надеждата идва
Незабравими спомени, невероятни чудеса
Всички те ще дойдат при мен
Като лъч светлина, те ще дойдат





Няма коментари:

Публикуване на коментар