четвъртък, 7 март 2013 г.

Kim Boa– Tears Fallin’ (That Winter The Wind Blows OST) Бг Превод



                                ПРЕВОД


Ставам все по-тъжна
Изражението ми става все по и по-изненадано
Но въпреки това ще се усмихвам
За да не забележиш това

Защо ми каза, че ме обичаш?
Ти си този, който ме направи такава
О, не, обръщам се и

Сълзи падат от очите ми
Каквото и да правя, ти ми липсваш
Боли ме толкова, колкото вярвах в теб
За това аз отново плача без сила

Защо ми каза, че ме обичаш?
Ти си този, който ме накара да се влюбя в теб
О, не, от очите ми

Сълзи падат от очите ми
Каквото и да правя, аз те искам
Натъжавам се толкова, колкото те желая
Не си отивай

*Сълзите, които пролях са от копнеж по теб
Очите ми те търсят навсякъде
Боли ме толкова, колкото те обичах
За това аз отново плача без сила

Тази нощ е толкова тиха
Спомените ми с теб са толкова ясни
Ти постоянно си в ума ми
Защото искам да бъда с теб

От очите ми
Сълзите падат– много искам да те
намеря, теб, който ме напусна
Натъжавам се толкова, колкото съм
ядосана, толкова, колкото те мразя
Не си отивай

*Сълзите, които пролях са от копнеж по теб
Очите ми те търсят навсякъде
Боли ме толкова, колкото те обичах
За това аз отново плача без сила




Няма коментари:

Публикуване на коментар