неделя, 24 март 2013 г.

AA/Double A– Because I’m Crazy Бг Превод





Тик- тик Так- так

Тик- тик Так
Тик- тик Так- так
Тик- тик Так

Дори и да мина много време, аз 
все още мисля за теб всеки ден
И за това, което ти казах, защото бях пиян
Лъжата, "Хайде да се разделим"
Сега ти си в ръцете на друг
Нуждая се от теб, обичам те
"Разкарай се", тези думи ме побъркват

Исках да изглеждам силен, за това казах онези неща
Дори когато казах, "Добре, нека 
никога повече да не се срещаме"
Аз се обърнах, но толкова съжалявах, че казах това

*Дните без теб са безсмислени
Дните без теб, не мога да ги преживея
Никой не може да ме утеши
О, моя любов, върни се отново при мен
Не искам да живея без теб

**Дори и да се напия напук на теб
Дори и да рухна напук на теб
Дори и да съм до друга момиче
Това е жалко, аз съм самотен,
не спирам да мисля за теб

***Това е защото съм луд, луд
Защото съм луд, луд по теб
Защото те мразя
Защото те мразя
Не си отивай, моя любов
Моя любов, моя любов
Не искам да се откажа от теб

Мисля че съм луд по теб, подлудяваш ме
Не знаех, че ще ме напуснеш по този начин
Не мога да спра да мисля за теб
И не мога да живея без теб

Не, всеки ден, всеки Божи ден
На мен също ми писва
Скъпа, позволи ми да те обичам
Разби ми сърцето, разбих ти сърцето
Да се върнем, върнем, върнем, върнем,
върнем обратно в самото начало

*Дните без теб са безсмислени
Дните без теб, не мога да ги преживея
Никой не може да ме утеши
О, моя любов, върни се отново при мен
Не искам да живея без теб

**Дори и да се напия напук на теб
Дори и да рухна напук на теб
Дори и да съм до друга момиче
Това е жалко, аз съм самотен,
не спирам да мисля за теб

Не, дори и да викам, опитвайки се да те забравя
Дори и сърцето ми да ме спира
Наречи ме луд, но
Не мога да се откажа от теб
Искам отново да бъда с теб

**Дори и да се напия напук на теб
Дори и да рухна напук на теб
Дори и да съм до друга момиче
Това е жалко, аз съм самотен,
не спирам да мисля за теб

***Това е защото съм луд, луд
Защото съм луд, луд по теб
Защото те мразя
Защото те мразя
Не си отивай, моя любов
Моя любов, моя любов
Не искам да се откажа от теб




Няма коментари:

Публикуване на коментар