неделя, 24 март 2013 г.

THE BOSS- Lady Бг Превод



                                    ПРЕВОД



С извинението, че съм зает, аз се отдалечих от теб
Аз изключвах телефона си и се срещах с приятели

Днес е рожденият ти ден, но аз не 
можах да направя нищо за теб, скъпа
Без дори да знам колко важно е това за теб

Съжалявам
Няма да ти изневерявам

Съжалявам
Ще спра да пия сега

Съжалявам
Нямам никой друг освен теб, не ме напускай

*Ти си моето момиче
Моето единствено момиче
Моля те, остани до мен дълго, дълго време

**Не мога да живея без теб
Наистина не мога
Сълзите ми се стичат и стичат
и аз не мога да направя нищо
За това, моля те, не си отивай

Съжалявам
Няма да те лъжа

Съжалявам
Ще си вдигам телефона

Съжалявам
Няма да те оставям сама
Защото ти си моя

*Ти си моето момиче
Моето единствено момиче
Моля те, остани до мен дълго, дълго време

**Не мога да живея без теб
Наистина не мога
Сълзите ми се стичат и стичат
и аз не мога да направя нищо
За това, моля те, не си отивай

Ще поправя каквото поискаш
Някак си ще променя всичко,
което не харесваш в мен

Можеш да ми кажеш каквото поискаш
Съгласен съм дори да ме напсуваш
Само не ме напускай

Ти си моето момиче
Ти си моето момиче
Завинаги ще си моето момиче
Искам да живея за теб
Не мога да живея без теб

Дълго време
До самия край
Нека да не се разделяме
Нека бъдем заедно дълго време
За това, моля те, не си отивай





Няма коментари:

Публикуване на коментар