сряда, 13 март 2013 г.

GLAM– In Front Of The Mirror Бг Превод



                                           ПРЕВОД


Днес отново се молих да изглеждам различно в огледалото
Защото мразех мисълта, че някой ще види колко съм грозна
Но всъщност, мисля, че съм по-дебела от вчера
(Мисля, че наистина полудявам)

Аз предпазливо се утешавах
Издавайки всякакви видове звуци, 
които изглеждаха като мой чар
Но сега станах безполезно чувствителна
Предполагам, че не мога да се взема в ръце

В тъмната ми стая, аз лежа върху леглото ми
Сама– прякора ми е Г-ца Необвързана-за-хиляди-години

Всеки ден се чувствам самотна
Но аз крия това
Моята концепция е да бъда надменна

Приятелите ми казват, че съм невъзмутима
Но аз крия истинското си Аз

Днес отново, аз тайно нося маска
Пред огледалото в стаята ми

*Отново пред огледалото
Пред лицето ми
Гордостта ми отново се разпада
"Толкова съм красива, невероятна съм"
Аз изнасям тези безполезни монолози
И аз падам, падам
Сълзите ми се стичат безкрайно
Истината, която е като тръни ме пробожда– че не съм красива

Спиращите дъха тела, като тези на
известните личности по телевизията
Красивите тела, които вървят по улиците на Gangnam

Наистина се опитах да тренирам усилено
(Дадох всичко от себе си, всичко от себе си)
Но всичко това е безполезно
(Не мога да те превъзмогна)

Не съм добре– толкова съм недоволна от себе си (недоволна)
Срещах се с други мъже, но всичко свърши зле

Да не би да беше различие в характерите?
Или да не би аз да съм момиче,
с което те е срам да те виждат?
Те си отидоха, а аз останах
Красивото ми Аз, за което винаги съм мечтала

*Отново пред огледалото
Пред лицето ми
Гордостта ми отново се разпада
"Толкова съм красива, невероятна съм"
Аз изнасям тези безполезни монолози
И аз падам, падам
Сълзите ми се стичат безкрайно
Истината, която е като тръни ме пробожда– че не съм красива

Не знаеш ли, че не съм красива
Може да не съм хубава, но
Честно казано, сърцето ми е красиво

Само ако можех да покажа сърцето си на хората, като магия
Мисля, че тогава бих могла да обичам и да бъда обичана




Няма коментари:

Публикуване на коментар