петък, 8 март 2013 г.

Lee Hi Feat. Jennie Kim– Special Бг Превод



                                             ПРЕВОД


*Пулс пулс пулс Oo oo oo oo
Пулс пулс пулс Oo oo oo oo
Пулс пулс пулс Oo oo oo oo
Пулс пулс пулс Oo oo oo oo

Наистина ли се обичахме?
Или беше просто една дълга война?
Аз плача и се смея на заплетените ми спомени
Повече от всички хубави спомени прекарани с друг
Ми липсват моментите прекарани с теб
Искам те до болка

Ако любовта се измерва в това колко е изстрадал един човек
Тогава ти си любов, която повече няма да намеря
Дори това да е така, дори и това да се превърне в белег
Благодаря ти, че влезе в сърцето ми

**Ти си, ти си, ти си
Ти си, ти си, ти си
Толкова специален за мен
Ти си, ти си, ти си
Ти си, ти си, ти си
Толкова специален за мен

Предполагам, това е сбогуването (Любовта ни умря)
Предполагам, че това е привързаността
По-лоша болест от любовта и вманиячаването
Имах чувството, че ще се разпростреш
като синина и напълно ще изчезнеш
Но ти си дълбока рана, която ще остане с мен завинаги
Ако ти живееш в сълзите ми, няма да ги оставя да се изпарят
Ако все още си в белезите ми, няма да ги оставя да зараснат
Дори и да боли, съгласна съм, стига това да си ти
Дори и да са тъжни спомени, съгласна съм, ако те са мои

Дори и да не е щастие, дори и да е нещастие
Защото това е подарък, който ти ми даде, аз съм ти благодарна
Дори и да те мразя до смърт, аз съм ти благодарна
Не се страхувам да обичам и да бъда наранена отново
Защото никой не може да ме нарани колкото теб, не, не, не
Безценният ти, ти, ти

Ако любовта се измерва в това колко е изстрадал един човек
Тогава ти си любов, която повече няма да намеря
Дори това да е така, дори и да съжалявам след това
Благодаря ти, че остана в сърцето ми

**Ти си, ти си, ти си
Ти си, ти си, ти си
Толкова специален за мен
(Първо накара сърцето ми да бие, а след това го нарани)
Ти си, ти си, ти си
Ти си, ти си, ти си
Толкова специален за мен
(Първо накара сърцето ми да бие)

*Пулс пулс пулс Oo oo oo oo
Пулс пулс пулс Oo oo oo oo
Пулс пулс пулс Oo oo oo oo
Пулс пулс пулс Oo oo oo oo




Няма коментари:

Публикуване на коментар