четвъртък, 7 март 2013 г.

Lee Hi– Turn It Up (Intro) Бг Превод



                                          ПРЕВОД


Винаги, когато паднеш, смей се по-силно 
от останалите и отново се изправи
По-високо от момента, в който си паднал, 
защото името ми е HI (Високо)
Аз съм там, където е музиката– музиката е моя живот
Дори в най-дълбокия мрак, аз блестя ослепително– аз съм звезда

В клубовете, на улицата, в слушалките ти
Ти чуваш гласа ми навсякъде
Пролях толкова пот и сълзи
Помня това, не мога да го забравя
И сега е време да блестя

Усили музиката
Протегни ръцете си, вдигни ги високо (HI)
Затвори очите си
Стани едно с музиката
Сега, точно в този момент, кажи името ми

Усили музиката
Увеличи звука, усили го високо (HI)
Ако чувстваш същото като мен, кажи името ми

HI



Няма коментари:

Публикуване на коментар