неделя, 21 април 2013 г.

Ailee– Scent of a Woman Бг Превод





Сега, внимавай, бъди по-концентриран
Не гледай никъде другаде освен към мен
Сладко, по отнемащ дъха начин
Като лисица, аз ще те съблазня

Ще те хващам, а след това ще те пускам
Ще те стискам, а след това ще те отпускам
Просто ми се довери тази вечер
Аз ще водя

Едната ръка на рамото ми
А другата на талията ми
Все едно устните ни ще се докоснат, погледни ме в очите
(О) Да, точно така

*Аз съм, аз съм, аз съм роза
Направи го горещо, направи го горещо
Аз съм твоята роза, роза
Не изпускай този весел ритъм

**Аз съм, аз съм, аз съм роза
Раздвижи се, раздвижи се
Аз съм твоята (Твоята) роза, роза
Раздвижи се по-бързо

***Ако направиш големи крачки към мен
Аз ще се превърна в красиво цвете
Искам да ти оставя аромата на жена

Няма нищо, ако си непохватен
Не се притеснявай, а бъди агресивен
Бъди мъж, бъди силен
Плени ме като вълк

Едната ръка на рамото ми
А другата на талията ми
Все едно устните ни ще се докоснат, погледни ме в очите
(О) Да, точно така

*Аз съм, аз съм, аз съм роза
Направи го горещо, направи го горещо
Аз съм твоята роза, роза
Не изпускай този весел ритъм

***Ако направиш големи крачки към мен
Аз ще се превърна в красиво цвете
Искам да ти оставя аромата на жена

*Аз съм, аз съм, аз съм роза
Направи го горещо, направи го горещо
Аз съм твоята роза, роза
Не изпускай този весел ритъм

**Аз съм, аз съм, аз съм роза
Раздвижи се, раздвижи се
Аз съм твоята (Твоята) роза, роза
Раздвижи се по-бързо

***Ако направиш големи крачки към мен
Аз ще се превърна в красиво цвете
Искам да ти оставя аромата на жена





Няма коментари:

Публикуване на коментар