сряда, 3 април 2013 г.

Girlfriend (Bikiny)– Beautiful Boy Бг Превод



                                        ПРЕВОД


От какво се страхуваш? Да не би вече да ти е писнало?

Изражението ти е студено, ядосан ли си?

Ела при мен, не бъди толкова предпазлив, ще те прегърна
Да не би да искаш да се скриеш, защото си странен?
Загърби чувството на страх и добий малко смелост
Ела при мен
Красиво момче, ти си единствен за мен

*Не се опитвай да се променяш, 
харесвам те такъв какъвто си
Ще те прегърна топло, не плачи, а просто почакай
Не се обезкуражявай заради спомените, 
които не можеш да изтриеш, бъди смел
Ти трябва да дойдеш при мен, за мен ти 
си дар от небесата, не забравяй това

Нали няма да се държиш плахо и жалко да се пречупиш?
Отърси се от това, погледни насам, хвани ръката ми
Ти си достатъчно привлекателен, счупи огледалото
Това е реалност, а не сън
Ти си върха
Ти си върха

Да не би да се криеш, защото се 
страхуваш от трудностите и болката?
Лицето ти се намръщва, обсипано е с белези
Ела при мен
Дишай дълбоко, аз ще те прегърна
С красива усмивка и невероятна любовна песен
Да не би да си плах, защото мислиш, че не си нищо особено?
Това няма значение, ти си
Красиви момче, позволи ми да 
изкарам истинското ти Аз на яве

Изправи се отново, разпери свитите 
си криле и полети в небесата
Аз ще те прегърна топло, бъди силен, вдигни главата си
Дори все още да имаш недостатъци, 
аз ще ти вдъхна малко надежда
Дори и жалкото ти Аз ми изглежда 
красиво, ти си ослепителен

Не си мисли, че това е краят, бавно излез отпред
Всички, спрете и погледнете това красиво момче
Всички, спрете и погледнете това красиво момче
Всички, спрете и погледнете това красиво момче
Ти си толкова красив

*Не се опитвай да се променяш, 
харесвам те такъв какъвто си
Ще те прегърна топло, не плачи, а просто почакай
Не се обезкуражявай заради спомените, 
които не можеш да изтриеш, бъди смел
Ти трябва да дойдеш при мен, за мен ти 
си дар от небесата, не забравяй това




Няма коментари:

Публикуване на коментар