петък, 5 април 2013 г.

Electroboyz– №1 Бг Превод



                                          ПРЕВОД


Ако не се срещнем никога повече, 
аз толкова много ще страдам 
Колкото по-дълго време не те виждам, 
толкова повече полудявам
Не, не, не, просто ми дай две седмици

Аз вървя към върха
Ще направя всичко нужно и ще стана №1
Всичко без теб изглежда толкова студено
В ума ми, аз мисля единствено как да стана №1
Ти си съкровището, което търсих, моето мечтано момиче 
Животът ми без теб е мъчение, мое, мое мечтано момиче 
Ти си моята мелодия, ти облекчаваш болката ми
Какво ще правя без теб?

Очите ти спират дъха ми
Устните ти ме карат да стоя до теб
(Така че не мога да ида никъде другаде)
Опитвам се да се преструвам, че не се чувствам така
Но когато гледам телевизия, чета книга, когато се
разхождам,  когато просто си лежа и дори когато сънувам
Аз мисля за теб през цялото време
В моите очи, ти си най-красива, когато пееш, лалала
Аз съм твоят фен №1, винаги когато
танцуваш, аз съм като омагьосан
Просто искам да ти дам всичките си пари

Аз вървя към върха
Ще направя всичко нужно и ще стана №1
Всичко без теб изглежда толкова студено
В ума ми, аз мисля единствено как да стана №1
Независимо какво говорят останалите,
аз не мога да се откажа от теб
Не мога да обясня какво чувства сърцето
ми, което иска да те види отново
Единственото нещо, което мога да направя
е да продължавам да тичам и тичам, скъпа
Искам да дойда при теб, не мога да се сдържа
Искам да те прегърна, дори и да е в сънищата ми
Искам да споделя любовта си с теб тази вечер

Ти си като известна телевизионна личност
Постоянно се появяваш в сънищата
ми, ти си кралица на красотата
Искам те, момиче, искам те само за мен
Аз съм като Кинг Конг, който го интересува единствено
върха, гледай ме как се издигам към върха
Ще ме приемеш, когато стана известен
Ако само мога да те имам, ще се
чувствам сякаш целият свят е мой
Ти и аз, за цял живот, любовта
ми е твоя до деня, в който умра




Няма коментари:

Публикуване на коментар