четвъртък, 4 април 2013 г.

Electroboyz– Good Night Бг Превод



                                            ПРЕВОД


О, скъпа, какво правиш, вместо да спиш?
По цял ден, аз мисля единствено за теб
Как мина денят ти? Не ти ли липсвах?
С тези красиви очи, тези малки крака 
(Какво видя, къде ходи)
Любопитен съм за всичко

Хей, скъпа, как мина денят ти?
Аз гледах снимката ти и я целунах безброй пъти
Ти винаги си до мен и аз се 
отнасям с теб като с принцеса 
Независимо какъв проблем имаш, аз ти пазя гърба на 100%
Гласът ти звучи като ангелски хор
Караш ме да се чувствам толкова добре, обсебен съм от теб
Всеки ден, ти танцуваш в главата ми

*Опияни се с мисли за мен тази нощ
Целувай ме сладко цяла нощ
Ела в сънищата ми тази нощ
Няма да те пусна цяла нощ
О, скъпа, лека нощ (Лека нощ)
О, скъпа, лека нощ (Лека нощ)
О, скъпа, лека нощ , о, лека нощ,
о, скъпа, лека нощ (Лека нощ)
О, скъпа, лека нощ (Лека нощ) О, скъпа,
лека нощ , о, лека нощ, о, лека нощ

Дори да не ям три пъти на ден, аз се чувствам сит
Защото приемам любовта ти всеки Божи ден без почивка
Аз викам и викам името ти по десет
пъти на ден, но пак не е достатъчно
Аз съм изпълнен с любов, само при мисълта
за теб, имам чувството че ще полетя
Когато идвам към теб с кафета в двете ръце
В този момент се ставам истинското
ми Аз, ти ме допълваш с любовта си

Искам да заспя докато слушам
гласа ти, докато мисля за теб
С усмивка на лицето ми, да мисля
за теб цял ден не е достатъчно
Искам да те сънувам и да се събуждам чувайки гласа ти

*Опияни се с мисли за мен тази нощ
Целувай ме сладко цяла нощ
Ела в сънищата ми тази нощ
Няма да те пусна цяла нощ
О, скъпа, лека нощ (Лека нощ)
О, скъпа, лека нощ (Лека нощ)
О, скъпа, лека нощ , о, лека нощ,
о, скъпа, лека нощ (Лека нощ)
О, скъпа, лека нощ (Лека нощ) О, скъпа,
лека нощ , о, лека нощ, о, лека нощ




Няма коментари:

Публикуване на коментар