четвъртък, 4 април 2013 г.

Electroboyz– Hot Бг Превод



                                         ПРЕВОД


Дами и господа
Добре дошли в света на Electroboyz

*Секси, ти си много, много секси
Ти си невероятно секси
Най-привлекателното момиче на света, 
секси, секси, секси, секси (x2)

Нищо не може да е перфектно, но как 
е възможно да си толкова перфектна?
Очевидно е, че си човешко същество, 
но помислих, че си ангел
Хайде, хайде, момиче, раздвижи своето секси тяло
От глава до пети, ти си моето секси момиче

Хей, секси, малка сладурано, дори погледът ти е различен
Дупето ти има формата на ябълка, разклати
го, разклати го като ванилия
Устните ти са като сладък бонбон, не спирай, ела при мен
Като влак, вземи ме тази вечер

**Толкова си секси, скъпа
Започнах да ожаднявам, ти си радост за очите ми
Виждам единствено теб и това ме подлудява
Ти и аз, ще бъдем заедно, толкова си ослепителна
Разгорещяваш ме толкова много

*Секси, ти си много, много секси
Ти си невероятно секси
Най-привлекателното момиче на света,
секси, секси, секси, секси (x2)

Здравей, госпожице, прати ми въздушна целувка
Толкова си красива, искам да те обичам дълго време
Устни като на Jolly, ханш като на
Beyonce, ти си ослепителна богиня
Скъпа, нямаш никакви недостатъци,
ти си моят джакпот от лотарията
Чувствата ми стават все по-горещи, а
сърцето ми скок, скок, скок, подскача
С мен, забавлявай се, скъпа, забавлявай се, скъпа,
забавлявай се, забавлявай се, забавлявай се, забавлявай се
Скъпа ти си толкова секси момиче, секси момиче
Секси, секси, секси, секси

**Толкова си секси, скъпа
Започнах да ожаднявам, ти си радост за очите ми
Виждам единствено теб и това ме подлудява
Ти и аз, ще бъдем заедно, толкова си ослепителна
Разгорещяваш ме толкова много

*Секси, ти си много, много секси
Ти си невероятно секси
Най-привлекателното момиче на света,
секси, секси, секси, секси (x2)

О, скъпа, купонясвай с мен цяла нощ
О, да, момиче, искам те, позволи
ми да те обичам цяла нощ
О, да, ти и аз цяла нощ, тази
вечер ще има горещо парти
Тази вечер е правилният момент, 1, 2,
3, ти ме разгорещяваш толкова много

*Секси, ти си много, много секси
Ти си невероятно секси
Най-привлекателното момиче на света,
секси, секси, секси, секси (x2)




Няма коментари:

Публикуване на коментар