понеделник, 22 април 2013 г.

uBEAT– Should Have Treated You Better Бг Превод



                                                          ПРЕВОД


Защо, защо, защо? (Точно защо?)
Защо, защо, защо? (Защо ме напусна?)

*Това краят ли е? Знам, че скъсахме, но
Това наистина ли е краят? Никога повече ли няма да те видя?
Това краят ли е? Аз все още те обичам толкова много
Мое момиче, мое момиче, как стигнахме до тук?

Днес отново, аз чакам пред къщата ти
В случай, че успея да те видя за момент
Чудя се дали си срещнала нов мъж
Този вид мисли го правят още по-трудно за мен, скъпа

Никоя дума, която съществува на този свят може да те опише
Ти си прекалено красива, аз все още мисля единствено за теб
Не мога да приема раздялата ни
Никога няма да мога да се откажа от нас
Аз съм по-силен отколкото изглеждам, не 
мога да те оставя да 
си отидеш просто така, не мога да оставя нещата да свършат така
Дори аз мисля, че се държа безумно– Гордост? Аз захвърлих своята
Вече се върнах към времето, когато бяхме влюбени

*Това краят ли е? Знам, че скъсахме, но
Това наистина ли е краят? Никога повече ли няма да те видя?
Това краят ли е? Аз все още те обичам толкова много
Мое момиче, мое момиче, как стигнахме до тук?

Нашите страстни целувки, ароматът ти, който още е с мен
Спомените за тях все още са толкова
ясни, така че какво искаш да направя?

Какво ще правя сега? Просто да я забравя
Това казват приятелите ми, въпреки
че знаят, че не мога да го направя

Не мислех, че ще е лесно да те преживея
Надявах се, че просто ще те забравя
Минаха няколко дни– ти забрави ли ме вече?
Защото аз съм лош човек, който се надява,
че ти си в същото състояние като мен
(Защото аз съм лош човек, който се надява,
че ти си в същото състояние като мен)
"Oppa, защо винаги се държиш така? Защо винаги
съм на второ място? Защо постоянно ме игнорираш?"
Нямам какво да отговоря на тези болезнени въпроси
Съжалявам, че все още те обичам (Съжалявам, че те обичам)

*Това краят ли е? Знам, че скъсахме, но
Това наистина ли е краят? Никога повече ли няма да те видя?
Това краят ли е? Аз все още те обичам толкова много
Мое момиче, мое момиче, как стигнахме до тук?

Трябваше да се отнасям по-добре с теб
Ако знаех, че толкова ще се разкайвам, след като ти си отидеш
Аз трябваше да се отнасям по-добре с теб, о, да
Моля те, върни се обратно при мен, о, да
Не искам да ти казвам сбогом, сбогом

Ако и ти се чувстваш по същия начин,
Ако това не е краят за теб и мен

Не искам да ти казвам сбогом, сбогом

Ако това не е краят за теб и мен, тогава, моля те
Върни се обратно при мен (Върни се отново при мен)







Няма коментари:

Публикуване на коментар