сряда, 5 юни 2013 г.

Boys Republic– Party Rock Бг Превод



                                           ПРЕВОД

Добре, да
Хайде, да, да

Здравей, ейй, срещаме се за първи 
път, за това съжалявам, скъпа
Но искам да седна до теб, наистина
O, дори в Лувъра няма красота като твоята

Тук и там, всички са супер звезди, но единствено ти блестиш
Звездата ти е като Орион, привлича ме силно към теб
Нa нa нa нa нa, стани моята звезда тази вечер
Да, о, хайде, хайде, да купонясваме

*Полудявам по теб тази вечер, ще 
открадна сърцето ти тази вечер
Преди нощта да свърши
В нас гори огън, ние ще купонясваме
Уoo Уoo, да, да, да
Обади ми се и ми кажи, че скоро ще се прибереш вкъщи

Вдигни ръцете си в този ритъм
Бавно отвори сърцето си за него
Всичко е наред, наред, това е истинското ти "Аз"
Всичко е наред, наред, това е истинското ми "Аз"

Знаеш ли, мъже, които не са достатъчно добри 
за теб, те гледат и лигите им текат по теб
Аз съм различен, твоите желани устни 
са върху бузата ми, до мен
Нa нa нa нa нa, днес не мисли за други мъже
Да, о, хайде, хайде, да купонясваме
Знаеш ли?

*Полудявам по теб тази вечер, ще 
открадна сърцето ти тази вечер
Преди нощта да свърши
В нас гори огън, ние ще купонясваме
Уoo Уoo, да, да, да
Обади ми се и ми кажи, че скоро ще се прибереш вкъщи

Хора, с напредването на нощта, вдигнете ръцете 
си във въздуха (Вдигнете ръцете си)
Хора, докато утрото настъпи, вдигнете 
питиетата ти (Вдигнете питиетата ти)
Една глътка (Глътка) Две глътки (Глътки)
Продължавай, продължавай, скъпа, ти и аз ще купонясваме

Полудявам по теб тази вечер, ще 
открадна сърцето ти тази вечер
Преди нощта да свърши
В нас гори огън, ние ще купонясваме (x2)





Няма коментари:

Публикуване на коментар