сряда, 5 юни 2013 г.

EXO– Peter Pan Бг Превод



                                        ПРЕВОД

Аз разлиствам износения си дневник и 
изведнъж, на отворените страници
Ти ясно се виждаш там, ти все още си там все същата
Спомних си снимките, които бях забравил през цялото 
това време и малки тръпки минават по тялото ми
Малко е тъжно, че не мога да се върна към тези времена

*Ще отида да те потърся в Страната на чудесата, 
следвайки Камбанка, която бе изпратена от спомените
На това място, ти и аз се гледаме 
и се усмихваме един на друг
Аз съм твоя вечен Питър Пан, 
твоят мъж, който е спрял във времето
Може да съм непохватен, но те обичах толкова 
много и аз ще те намеря отново

Много ясно помня как побеждавах злодеите, които те тормозеха
От този момент, сърцето ти беше мое и ние дори се целунахме
Сърцето ми се качи на облаците и полетя
Ти беше по-красива от Уенди или Пепеляшка
Ти си единствения човек, който е разтуптявал сърцето ми
В момента, в който почувствах 
присъствието ти, очите ми засияха

*Ще отида да те потърся в Страната на чудесата, 
следвайки Камбанка, която бе изпратена от спомените
На това място, ти и аз се гледаме 
и се усмихваме един на друг
Аз съм твоя вечен Питър Пан, 
твоят мъж, който е спрял във времето
Може да съм непохватен, но те обичах толкова 
много и аз ще те намеря отново

(Ние бяхме заедно, исках да те задържа 
до себе си, аз протегнах ръката си, но
Ти се отдалечи от мен, не ме напускай, моето 
"Аз" от миналото е точно тук, където си и ти)

Снимките с теб разтуптяват сърцето ми, 
имам чувството, че се нося из облаците
Също както преди се усмихваше нежно с очите си
Само ако можеше да долетиш през 
отворения прозорец в сърцето ми

Ти си в моята приказка, ти все още 
си в сърцето ми, сладко момиче
АЗ все още ставам нервен– без теб 
сърцето ми е като самотен остров
Аз те записах в спомените си, ти не 
можеш да бъдеш изтрита, красиво момиче
Сърцето ми все още бие като лудо– без теб сърцето ми е...

Колко си се променила, докато 
стрелките на часовника се въртяха
Аз прелистих последната страница, 
на която имаше неща написани за теб
Но нямам достатъчно кураж да я 
прочета, ще изтрия тъжните думи
Нашата история не е свършила
Защото ние отново ще се срещнем




Няма коментари:

Публикуване на коментар