неделя, 2 юни 2013 г.

LED Apple– Are You Eating Well? Бг Превод



                                           ПРЕВОД

Добре ли се храниш?
Добре ли спиш?
Да не би случайно да си настинала?
Какво правиш, когато има филм, който искаш да гледаш?
Тревожих се за теб

Не мога дори да се храня
Не мога да спя
Болен съм от болест, която ме кара да 
ми липсваш всеки ден, за това плача
Сълзите ми се стичат, когато погледна снимката ти
Не се ли тревожиш, че при това положение ще умра?

*Обичам те, не мога да продължа напред без теб
Заради теб не мога да изпия дори чаша вода
Какво да направя? Не мога дори да 
умра, защото може да се върнеш
Моля те, не ми причявай белези

Знам че това е просто привързаност
Такъв съм глупак, искам да те забравя с чаша соджу
Но любов е, когато това не става толкова лесно
Ти дори не можеш да се върнеш, ако направя това

*Обичам те, не мога да продължа напред без теб
Заради теб не мога да изпия дори чаша вода
Какво да направя? Не мога дори да 
умра, защото може да се върнеш
Моля те, не ми причинявай белези

Когато звучи песен за раздяла
Текстът звучи като моята история
Наистина мисля, че ще умра, не мога дори да дишам
Ако това е щяло да се случи, защо въобще ме обичаше?

Обичам те
Не мога да продължа напред без теб

Днес отново, аз чакам стъпките ти
Побърквам се, защото искам да чуя гласа ти
Не знаех, че назапълненото ти място ще бъде толкова празно
Моля те, не можеш ли да се върнеш обратно при мен?





Няма коментари:

Публикуване на коментар