неделя, 2 юни 2013 г.

Yoon Mi Rae/Tasha- Black Happiness Бг Превод



                                ПРЕВОД

Кожата ми винаги е била по-тъмна
Хората ме сочеха с пръст
Дори майка ми, дори баща ми, 
който беше черен и в армията 
Хората шепнеха зад гърба ми
Говореха това и онова
Аз винаги имах сълзи в очите си
Въпреки че бях малка
Аз виждах тъгата на майка ми

Имах чувството, че всичко е по моя вина
Заради вината, която изпитвах
Аз миех лицето си по всяко време на деня 
Със сълзите си, аз разтопявах белия сапун
Аз винаги мразех тъмната си кожа 
Защо, о, защо
Светът ме съди
Когато мразя света
Аз затварям очите си

Аз влагам душата си в музиката, 
която баща ми ми даде
Аз чувствам ритъма
И летя все по-високо и по-високо
Отлитам на далече
La musique 

*Когато мразя света 
Музиката ме утешава
Трябва да се държиш
И да обичаш себе си
Когато мразя света
Музиката повдига настроението ми
За това трябва да си силен
Трябва да се държиш
И да обичаш себе си

Времето отмина и аз станах на 13 години
Кожата ми беше тъмно кафява
Музиката не съди по цвета
Тя ми дава светлина
Тя ме води
Ние разчитаме един на друг
Аз не се чувствам самотна
В деня, в който ми бе даден шанс
АЗ здраво хванах моя микрофон 

И изведнъж се озовах на сцената
Аз се сбогувах с музиката, а 
след това я помолих да се върне
След това станах на 19
Трябваше да лъжа
Аз слагах светъл грим на лицето си
Ти ми казаха да нося маска
Те казаха, че няма нищо лошо в расата на майка ми
Но не и в расата на баща ми
Всяка година възрастта ми беше 19
Във моментите, когато времето спираше

Аз имах чувството, че съм в затвор
И разчитах единствено на себе си
Аз прекарвах безкрайни, болезнени дни
Игнорирах предупрежденията им
И защото музиката ми липсваше
Аз се опитах да избягам
Но не, хванаха ме
Аз се молих по цяла нощ
И сега съм свободна

*Когато мразя света 
Музиката ме утешава
Трябва да се държиш
И да обичаш себе си
Когато мразя света
Музиката повдига настроението ми
За това трябва да си силен
Трябва да се държиш
И да обичаш себе си

Когато мразя света 
Музиката ме утешава
За това трябва да си силен
Трябва да се държиш
И да обичаш себе си

Когато мразя света 
Музиката ме утешава
За това трябва да си силен
Трябва да се държиш
И да обичаш себе си

Понякога е трудно да видиш всички 
хубави неща в живота си
И знам, че понякога боли, но трябва 
да имаш желание да направиш опит

Понякога е трудно да видиш всички 
хубави неща в живота си
За това трябва да си силен
Трябва да се държиш
И да обичаш себе си





Няма коментари:

Публикуване на коментар