четвъртък, 20 февруари 2014 г.

ALi– The Vow (Golden Rainbow OST) Бг Превод




Моля те, позволи ми да обичам само един човек
Моля те, дари ме със сърце, което не се разтърсва
Надявам се, че ще трае вечно като стичаща се река
Надявам се, че ти ще си моята последна любов

*До деня, в който поема последния си дъх
Аз ще обичам единствено теб и ще умра
Моля те, не позволявай да се страхувам, аз вярвам в теб
Няма да пусна ръцете ти

Благодарна съм за подаръка, който си ти
Аз ще ти дам всичко от себе си
И ще ти обещая, че ще те обичам завинаги
Защото ти си моя живот

*До деня, в който поема последния си дъх
Аз ще обичам единствено теб и ще умра
Моля те, не позволявай да се страхувам, аз вярвам в теб
Няма да пусна ръцете ти

Само ако можех да остарея с теб, когото обичам
Само ако можехме да готвим и да ядем заедно, да заспивам в ръцете ти
Защото в любовта трябва да даваш, защото трябва да даваш, дори и да боли
Обичам те, ще продължавам да те обичам дори и да умра

Дори и след време всички да си отиват
В сърцето ми, единствено ти разцъфваш и увяхваш
Дори и да се преродя, аз пак ще те срещна
И ще те обичам докато умра





Няма коментари:

Публикуване на коментар