четвъртък, 20 февруари 2014 г.

Horan– Lost Things (Ghost-Seeing Detective Cheo Yong OST) Бг Превод



                                         ПРЕВОД

Дългите дни отминаха
Еднообразните дни отлитат
Изведнъж, поглеждайки назад към отминалите 
дни, към ослепителните дни
Има чувството, че съм сънувала лош сън

Нищо не стана така, както аз исках
Нито едно нещо не се получи както аз исках
Но денят, в който разбрах името ти
Имах чувството, че светът е мой

*Споменът за красивите неща
Теб, който в едни момент изгубих
Сякаш нищо не се е случило, искам да ги забравя
По онова време не можах да направя нищо

От колко време спя?
Кой ден е днес?
Аз гледам през падналия мрак
И имам чувството, че съм изтощена от света

*Споменът за красивите неща
Теб, който в едни момент изгубих
Сякаш нищо не се е случило, искам да ги забравя
По онова време не можах да направя нищо

С безсилна усмивка
Сякаш нищо не се е случило
Аз забравих дори името ти


Аз забравих дори името си





Няма коментари:

Публикуване на коментар