четвъртък, 20 февруари 2014 г.

BTOB– Hello Бг Превод



                                        ПРЕВОД

Днес се чувствам особено добре
Уoo, уoo, уoo, уoo
Мога да бъда истински мъж и да проявя смелост
Уoo, уoo, уoo, уoo
Вече от няколко дни не мога да спра да мисля за теб
Уoo, уoo, уoo, уoo
Всяка нощ, аз се изгубвам под завивките си
Уoo, уoo, уoo, уoo

Ще ти се обадя, искам да ти призная чувствата си
(Ще ти го кажа) В този момент

*Ти казваш "Ало" и сърцето ми е на път да се пръсне
Днес отново, аз искам да чуя гласа ти
Аз казвам "Ало, ало"

Не затваряй, ало? Ще бъда смел
Днес отново, аз искам да чуя гласа ти
Така че ало, ало, ало, скъпа

Добре, добре, добре, влюбих се в гласа ти
Аз ли? Аз просто те харесвам толкова много

За мен, ти си толкова изумителна
Уoo, уoo, уoo, уoo
Дори приятелите ми казват, че няма да се получи
Уoo, уoo, уoo, уoo
Полудявам, какво и е толкова велико на любовта?
Уoo, уoo, уoo, уoo
Но какво да направя? Харесвам те толкова много
Уoo, уoo, уoo, уoo

Така че, скъпа, искам да ти призная чувствата си
(Ще ти го кажа) В този момент

*Ти казваш "Ало" и сърцето ми е на път да се пръсне
Днес отново, аз искам да чуя гласа ти
Аз казвам "Ало, ало"

**Не затваряй, ало? Ще бъда смел
Днес отново, аз искам да чуя гласа ти
Така че ало, ало, не затваряй, скъпа

Целуни ме, скъпа
Всеки един ден беше толкова скучен
Но ти ме накара да се чувствам нервен, по телефона
Толкова е жалко, моля се само за едно нещо
Ако не днес, тогава утре
Аз искам да ти го кажа, щети се обадя

*Ти казваш "Ало" и сърцето ми е на път да се пръсне
Днес отново, аз искам да чуя гласа ти
Аз казвам "Ало, ало"

**Не затваряй, ало? Ще бъда смел
Днес отново, аз искам да чуя гласа ти
Така че ало, ало, не затваряй, скъпа

Хей, скъпа, каква си ти? Разкрий идентичността си
Това любов ли е или шега? Чарът ти не е нормален
A, e, e, o, уoo, ще подготвя устните си
За да отключа сърцето ти
Представям си как ставаме едно цяло


Ало, скъпа





Няма коментари:

Публикуване на коментар