четвъртък, 13 февруари 2014 г.

BTS/Bangtan Boys– Intro: Skool Luv Affair Бг Превод



                                                            ПРЕВОД

Първото запознанство, първото съобщение, първото обаждане
Първата среща, първата целувка
В нашия собствен свят, искам да изживея всичко за първи път с теб
Мисля, че съм болен, каквото и да ям, аз все още съм гладен за теб
Думата "пристрастяване" не може да изрази всичко това
Невъзможно е да се опише момче като теб, превъзхожда дори поетичността
Заради теб, като главна буква, искам ти да си на първо място в живота ми
Хубава къща, хубава кола, тези неща не 
определят щастието, но искам да ти ги дам

("Чакай, чакай, спрете музиката за секунда"
"Защо?"
"Hyung, това не е правилно, Hyung"
"Какво?"
"Нещо не е наред с последната реплика "doo go bwa" ("само почакай")"
"Всъщност трябва да е"‘joo go pa" ("искам да ти ги дам")"
"О, така ли? Е, нека ти покажа стила си, пуснете музиката, да, точно така, 
това е, Hyung, това е правилният стил, любовта трябва да е надеждна)

Моят стил е да признавам любовта си без колебание
Ако е за теб, аз съм от хората, които биха пожертвали тялото си
Аз винаги ще осветявам мрака ти, момиче
Това е една любовна песен за теб и мен
Ние сме заслепени от любов, сладки и закачливи
Бъдещето ни е светло и ослепително, цветно
Ако те имам, сякаш имам всичко на света, чувствам се като милиардер 
Вратата на любовта се отвори, сега, искам да пристъпя прага с теб

("A, това е страхотно любовта трябва да е надеждна"
"Как може животът винаги да е надежден? Това не е Bang Tan стилът"
"А тогава какъв е той?"
"Bang Tan стилът е хип-хоп"
"Хип-хоп?"
"Да го направим")

BTS, нашият начин на любов
Независимо дали сте тинейджъри или в 20-те си, любовта е една и съща
RM, за това, аз ви разказвам тази история
Аз съм обичал така и преди, а вие?
Това е просто интро, в което влагам целият си дух и тяло
Знаете, че отказите и и лошите и думи няма да ме спрат
Те никога няма да ме засегнат, това е моята идеология
Кой човек на този свят може да обезкуражи сърцето ми? Никой
(Какво става?) Ще попитам отново (Какво става) Ами вие?
Ако все още не сте обичали, какво ще кажете да го направите като мен?
Емоциите на хората са толкова странни
Аз съм този, който ви кара да се усмихвате, но вие 
отивате при копелетата, които ви разплакват
(Казах) Да, това е любов (Казах) Да, това е любов
Някои хора могат да ме наричат загубеняк, но аз съм добре
Сякаш никога преди не съм страдал от любов
Сякаш ще дам дори още повече, когато тя вземе всичко от мен
Какво става?

Когато сте влюбени, бъдете страстни
Когато пеете, бъдете чувствени
Страстни и чувствени

Когато сме влюбени, ние сме страстни
Когато пеем, ние сме чувствени
Страстни и чувствени

Това е Bang Tan стилът
Това е Bang Tan стилът
Това е Bang Tan стилът
Bang Tan стилът, Bang Tan стилът
Какво става?





Няма коментари:

Публикуване на коментар