петък, 14 февруари 2014 г.

BTS/Bangtan Boys– Where Did You Come From Бг Превод



                                           ПРЕВОД

Момиче, откъде се взе?
Каква мистерия, къде отиваш?
На колко си години? По-голяма ли си от мен?
Не си? Значи аз съм твой Оppa
(Страхотно) Лицето ти е толкова малко и красиво
Изглеждаш свежа като салата, толкова си нежна
Яла ли си? Не се опитвам просто да те сваля
Искаш ли да изпием по чаша кафе? Кафе добре ли е?

Красиви очи, красив нос, ти си толкова красива
Чувствам се щастлив, дори само като стоя и те гледам
Но откъде се взе? Толкова си красива
Стрелата на Купидон прониза сърцето ми
Както и да е, ти си едно толкова красиво момиче
Всеки мъж би се влюбел в теб, след като те погледне
Трябва да те заговоря, преди някой друг да те е откраднал
Аз първи ще те спечеля

ткъде се взе?
Ще ми кажеш ли името си?
Толкова съм любопитен
Наистина много ми е любопитно

ткъде се взе?
Ще ми кажеш ли името си?
Толкова съм любопитен
Наистина много ми е любопитно

***Аз съм от Busan, ти си от Gwangju
Но ние сме еднакви
Дори тук в Seoul, дори там на остров Jeju
Всички са влюбени, о, да

Спри да се правиш на недостъпна, преди да те изритам
Не ме ядосвай, за да не променя решението си
Този мъж не струва, заради него ли се държиш така?
Разбира се, че съм ядосан, защото харесваш него, а не мен
Момиче, шегуваш ли се? Сляпа ли си?
Този свят е пълен с мъже като него
Този мъж го е грижа единствено за себе си
Сега сърцето ми е само твое, аз гледам единствено към теб

O, виж какво ми причинява това момиче
Това, което ми причинява не е шега
Ако продължаваш така, ще разтърсиш сърцето ми
Ръцете ми ще се разтреперят и ще остана без дъх
Да не би в момент да ми казваш, че ме харесваш?
Наистина ли в момента чувстваш това?
Предполагам, че те привличат момчета от Jeolla-do 
O, да, от къде каза, че си?

ткъде се взе?
Ще ми кажеш ли името си?
Толкова съм любопитен
Наистина много ми е любопитно

ткъде се взе?
Ще ми кажеш ли името си?
Толкова съм любопитен
Наистина много ми е любопитно

Не ми пука дали си от луната или от звездите
Ти си същата като мен
Ти си готино момиче
Аз също съм доста готино момче
Нямам друг избор, освен да се влюбим един в друг
Да, влюбвам се

ткъде се взе?
Ще ми кажеш ли името си?
Толкова съм любопитен
Наистина много ми е любопитно

ткъде се взе?
Ще ми кажеш ли името си?
Толкова съм любопитен
Наистина много ми е любопитно

***Аз съм от Busan, ти си от Gwangju
Но ние сме еднакви
Дори тук в Seoul, дори там на остров Jeju
Всички са влюбени, о, да





Няма коментари:

Публикуване на коментар