сряда, 12 февруари 2014 г.

K.Will&MAMAMOO Feat. Wheesung– Peppermint Chocolate Бг Превод



                                                      ПРЕВОД

Все още не сме готови да се наричаме "скъпа/и"
Вероятно е въпрос на време, преди да започнем да се наричаме "скъпа/и"

Готов съм да те поканя на среща, но сладките думи, 
погледи и докосване, това е истинското забавление
Отброяваш времето до 100 ни ден? Това е толкова детинско, 
вече не е модерно, просто се усмихни лъчезарно
Готова ли си? Ние искаме връзка с вкус на разтапящ се бавно бонбон
Защо да търсим смисъла на любовта на тази възраст? 
Пеперудите в стомасите ни са достатъчни

*Моят шоколад с вкус на кафе, за нас не е важна само сладостта
Шоколад с вкус на мента, ние сме като приятната ментова сладост

Да оставим на страна обяснението в любов, 
можем да си излеем чувствата и по-късно
Чака ни дълъг път, но това е най-хубавият етап във връзката ни

Знам, че е най-важно да се уцели точния момент, 
имам добро предчувствие, а ти? Да поговорим за това
Всъщност, малко ми е любопитно за теб, така че ще те попитам сега
Момиче като мен, аз съм малко особена, за ще ти е трудно да ме разбереш
Както и да е, ще видим какво ще стане, след като започнем да се срещаме

*Моят шоколад с вкус на кафе, за нас не е важна само сладостта
Шоколад с вкус на мента, ние сме като приятната ментова сладост

Мъж като мен, момиче като теб, мъж като мен, момиче като теб
Забележителна ли съм? Отличавам ли се от другите? Чувстваш ли ме?
Момиче като мен, мъж като тебмомиче като мен, мъж като теб
Това сме ние

Ти си човекът, когото винаги съм чакал
Човекът, в когото има нещо специално 
Толкова е красива, красива, красива
Любовта ни е толкова красива

Момиче като мен, мъж като теб
Момиче като мен, мъж като теб
Момиче като мен, мъж като теб
Момиче като мен, мъж като теб

*Моят шоколад с вкус на кафе, за нас не е важна само сладостта
Шоколад с вкус на мента, ние сме като приятната ментова сладост
Момиче като мен, мъж като теб






Няма коментари:

Публикуване на коментар