сряда, 21 май 2014 г.

Infinite- Last Romeo Бг Превод



                                                                     ПРЕВОД

Не ме интересува дори да е отрова, с радост ще я приема
Няма по-силно и сладко изкушение от теб

Сияйната ти поглъщаш целия мрак на света
И тази светлина ме заслепява
Целият мрак губи силата си пред теб
Нуждая се единствено от теб

*Освети пътя ми, независимо дали го искам или не, решението вече е взето
Ще рискувам всичко
Ще те защитавам независимо какви трудности ни сполетят
Не виждам нищо друго освен теб

Около мен звучи провлачена музика, всичко е мрачно заради тази трагедия
Това е една любовна прелюдия, ще изгубя себе си
Това беше сладко начало
Не знам как са спра, различни емоции бушуват в мен
Една илюзия за теб и мен, която бях сигурен, 
че е реалност, си играе с чувствата ми

Цветята цъфтят и вехнат, луната изгрява и си отива
Но чувствата ми никога няма да се променят, обичам те, обичам те

Устните ти докосват грешните ми устни, опиянявам се от аромата ти
Няма по-хубава награда от тази, нуждая се единствено то теб

*Освети пътя  ми, независимо дали го искам или не, решението вече е взето
Ще рискувам всичко
Ще те защитавам независимо какви трудности ни сполетят
Не виждам нищо друго освен теб

Виж, свят, остави ме да победя
Слънце, изгрей и ми дай сила
Слушай, съдба, не заставай пред мен
Аз ще я защитавам

Аз ще бъда последния мъж, който ще се 
изправи пред света в името на любовта
За теб,  аз съм готов на всичко, нуждая се единствено от теб

*Освети пътя  ми, независимо дали го искам или не, решението вече е взето
Ще рискувам всичко
Ще те защитавам независимо какви трудности ни сполетят
Не виждам нищо друго освен теб

Не виждам нищо друго освен теб
Не виждам нищо друго освен теб

Ти си като объркан лабиринт
Защо постоянно ме отблъскваш?
Довери ми се, аз съм твоя Ромео


Няма  си никого другиго освен теб







Няма коментари:

Публикуване на коментар