сряда, 21 май 2014 г.

g.o.d– The Lone Duckling Бг Превод



                                      ПРЕВОД

В 1 часа сутринта, аз вървя
Онова самотно пате в реката
Защо ми прилича на мен?

До ветровития бряг на реката
Едно много малко самотно пате, което е изгубено
Изглежда сякаш е изгубено
Изглежда сякаш се опитва да избяга
Върви и се клатушка без звук

Здравей, малко пате
Умолявам те, моля те
Недей да плачеш пред мен
След като дълго време гледах към небето
Когато погледнах към езерцето, в което си ти
Главата ми се замая, имам чувството, че ще падна

*Докато те гледам, ти, което не можеш да летиш
(Аз виждам себе си в теб)
Виждайки как плачеш само
(Защо сърцето ме боли?)

**Отражението в реката прилича на мен
Самотно пате, аз просто плача сам

Преди много време, аз плаках толкова много
Докато слушах историята за Самотното Пате
Ти винаги си било само, защото си изглеждало различно външно
Но в момента при мен е същото 
Тя казва, че ме напуска сега
Какво ще правя, след като тя си отиде?
Тя си тръгва и сърцето ми страда

Полудявам, мога ли да продължа живота си?
Полудявам, ще мога ли да живея без нея?
Да гледам отражението си във водата ме натъжава толкова много
Повече не искам да го виждам
Няма значение дали ще се превърна в бял лебед
Не му интересува, защото ти не си тук

Ще бъда добре, слънцето отново ще изгрее
Ще бъда добре, скоро ти ще полетиш в небето
Защо съм като теб, самотно пате?
Защо се чувствам като теб?
Защо този болезнен белег е толкова дълбок?

Все още не ме бива в сбогуванията
(Натъжавам се всеки път, когато те видя)
Толкова се страхувам от утрешния ден
(Защото постоянно я виждам навсякъде)
Главата ми се замайва, имам чувството, че ще падна

*Докато те гледам, ти, което не можеш да летиш
(Аз виждам себе си в теб)
Виждайки как плачеш само
(Защо сърцето ме боли?)

**Отражението в реката прилича на мен
Самотно пате, аз просто плача сам

След известно време, ако те срещна отново
Аз няма да мога да те забравя, ще копнея за теб
Няма да мога да те оставя
Затова сега си отивам
Затова сега си отивам

Защото виждам себе си в теб
(Когато те погледна, аз виждам себе си)
Сърцето ме боли (Боли толкова много)

**Отражението в реката прилича на мен
Самотно пате, аз просто плача сам





Няма коментари:

Публикуване на коментар