сряда, 28 май 2014 г.

Kim Yeon Woo Feat. Park Kyung– Move Бг Превод



                                            ПРЕВОД

Няколко момента, и няколко дни, които 
ми се сториха като години, отминаха
Сега, аз вече малко свикнах със сутрините без теб

Виждайки се в огледалото, след като не се грижих за себе си 
Аз започвам да се смея, усмихвайки се за първи път

Да, любовта ни беше хубава
Това е нещо, което няма да се промени
Също като да затвориш книга, аз се опитвам 
да затворя всичко случило се между нас

*Къде съм?
Кой съм?
Да намеря ли отново себе си?
Сега светът най-накрая се отваря пред мен

След като ти ме напусна
Аз изглеждам като глупак
В началото, аз бях изпълнен с тъга и разкаяние
Но любовта остана в мен

Ти си като парфюм със силен аромат
Но спомените ми напоследък са с лек аромат
Сега светът най-накрая е ясен
Пролетта отново настъпи след студената зима

Какво мислиш за глупавото ми "Аз" от миналото?
При всички е така, след като преживеят раздяла
Аз просто ще се справя по-добре със следващата си любов

*Къде съм?
Кой съм?
Да намеря ли отново себе си?
Сега светът най-накрая се отваря пред мен

Когато понякога се сещаме един за друг
Надявам се, че няма да е с тъга, надявам 
се, че няма да съжаляваме за нищо
Въпреки че за мен все още няма друга по-красива от теб

Къде си ти?
Коя си ти?
Чудя се къде си, с кого си
Ако те видя в далечното бъдеще, ще мога ли да се усмихна?
Ти и аз

Къде съм?
Кой съм?
Къде съм?
Кой съм?
Да намеря ли отново себе си?
Сега светът най-накрая

Къде си ти?
Коя си ти?
Ако те видя в далечното бъдеще






Няма коментари:

Публикуване на коментар