понеделник, 19 май 2014 г.

K.Will- Dream (A Love To Kill OST) Бг Превод



                                             ПРЕВОД

Трябваше да ме заслепиш
За да не мога да те обичам
Защо ми позволи за видя красотата ти? 
Вече е прекалено късно, ти вече си в сърцето ми
Опитвам се да те забравя да те изтрия от съзнанието си
Но чувствата ми към теб стават все по-силни

*Малко по малко, аз се изморявам от познатата болка
Стъпвайки на раменете ми, за да падна
Светът ми казва да спра да мечтая
Че няма надежда за теб и мен
Че любовта между нас е забранена

Искам да спра да мечтая 
Предпочитам да спра да дишам, за да мога да те забравя
Защо ме остави тук сам? Не мога да спра да мисля за теб

Без мечти, това е единственият начин, 
по който мога да продължа да живея
Защото ако мечтая, ако обичам
Знам, че ще ми бъде още по-трудно

*Малко по малко, аз се изморявам от познатата болка
Стъпвайки на раменете ми, за да падна
Светът ми казва да спра да мечтая
Че няма надежда за теб и мен
Че любовта между нас е забранена

Искам те, копнежът ми става все по-силен
Аз също искам да бъда щастлив
Но колкото и да се опитвам да се откажа от теб
Очите ми постоянно те търсят 
Продължавайки да мечтаят

*Малко по малко, аз се изморявам от познатата болка
Стъпвайки на раменете ми, за да падна
Светът ми казва да спра да мечтая
Че няма надежда за теб и мен
Че любовта между нас е забранена





Няма коментари:

Публикуване на коментар