сряда, 14 май 2014 г.

Pharoh Feat. LOCO & C-LUV– I Want You Бг Превод



                                                          ПРЕВОД

Хей, харесвам те
Дори да се опитваш да направиш нещата сложни
Харесвам те, попитай ме каквото поискаш
Единственият отговор, който няма да се промени, е това, че те харесвам
Това е малко неловко
Малко ме е срам, но същевременно сърцето ми бие като лудо
Това не е просто обяснение в любов, което 
ти казвам без да съм го обмислил
Нека живеем заедно, защо? Защото това си ти
Преди, аз не бях на себе си, но ти ми вдъхна спокойствие като Ban Ki Mun
Харесвам всичко в теб, уверената ти походка
Вместо високи токчета и дизайнерски чанти, ти имаш небрежен стил
Ароматът ти е като този на бебешки лосион
Ти не си илюзия, а си реална
Сега, просто остани там, където си
Ние сме по-близки, отколкото бяхме вчера
Сега, отговори ми
Да или не
Каквото и да кажеш, всичко е наред, аз съм готов

O, скъпа, толкова си красива
Твоят секси стил разтуптява сърцето ми
Ти ме заплени
Паднах в капана ти
Аз гледам към теб
Скъпа
Толкова си красива
Толкова си красива
Толкова си красива
Скъпа
Толкова си красива
Толкова си красива
Толкова си красива

Сериозен съм, това не е шега
Това не е просто някакво желание
Това не е необмислено решение, не се притеснявай
От сега нататък нощта ще бъде красива
Аз бавно и внимателно ще хвана ръката ти
Моите неопитни думи ти показват чувствата ми
Сега, загърби съмненията си
В момента, в който те видях, аз видях красотата ти
Въпреки че не си разменихме много думи
Аз харесах всичко, което почувствах в сърцето си
За това се фокусирах още повече
Познаваш онова чувство да бъдеш запленен от нещо
Връхчетата на устните ти се извиват в усмивка, когато ме видиш
Знам, че в момента и ти си мислиш същото
Сега, хвани ръката ми още по-силно, има много 
неща, които трябва да направим заедно
Знаеш това

Свали обувките си и отпусни краката си
Ти си с мен, така че можеш да се отпуснеш
(Можеш да се отпуснеш, ти си специална за мен, сърцето ми е твое)
O, нека ти покажа какво чувствам към теб
Знаеш, че виждаш сърцето ми
Моите нощи са и твои нощи
Скъпа, толкова си красива





Няма коментари:

Публикуване на коментар