сряда, 14 май 2014 г.

BTS/Bangtan Boys- Path/Road Бг Превод




                                                        ПРЕВОД

Да, какво става, знаеш, че времето отминава като звездите

Започна се с Eminem, Garion, Epik High, но аз не имитирам никого, 
аз сам пиша рапа си, а след това го усъвършенствам
Аз използвах всичките си спестявания 
и по някакъв начин стигнах до Hongdae
Но ние не знаем, не знаем, не знаем какво бъдеще ни чака, няма 
време да се задъхвам или изморявам, докато следвам мечтата си
Капанът на изоставената реалност, о, капанът на нечия младост, 
страстното ми сърце се поддаде на хладнокръвния ми ум (По дяволите)
Докато вярвах сляпо, че моят избор е правилен, нещо, което 
не мога да определя, нещо като Ангел или Дявол казва
"Не искаш ли да рапираш както трябва, да или не, няма време за колебание"
Аз, който не исках да се направя на още по-голям глупак, 
дойдох на това място и от тогава минаха 3 години
Някои хора казват, че изкуството е вечно, че животът е кратък, но сега 
за мен изкуството е моя живот, просто трябва да последвам мечтата си

*Щях ли да се променя? Ако бях избрал различен път, 
ако бях спрял и бях погледнал назад? O, хей, я, хей, я
Какво ли ще видя? В края на този път, 
където ще стоиш ти, о, хей, я, хей, я

Мина толкова дълго време и сега е 2013, аз тренирах 3 години
Преди да осъзная, аз се превърнах от ученик в голямо дете
Сивите косми от алчност и амбиция стават все повече 
и многото приятели които имах си отиват един по един
Самотен без семейство, аз приветствам третата си пролет в Seoul сам
Мислих си, че тревогите ми ще намалеят, когато дебютът ми е точно под 
носа ми, аз затворих очи пред настоящето, което не може да бъде променено
Реалността е различна, дори когато хората около мен се опитваха да ми 
попречат, аз преминавах през мрачините тунели и продължавах напред 
Мислих си, че съм сам, но осъзнах, че ние сме седем, 
вече не съм бос, нося обувки наречени Bangtan
Ние продължаваме напред стъпка по стъпка, всяка по-нова 
от предишната, към четвъртата ни пролет в Seoul

*Щях ли да се променя? Ако бях избрал различен път, 
ако бях спрял и бях погледнал назад? O, хей, я, хей, я
Какво ли ще видя? В края на този път, 
където ще стоиш ти, о, хей, я, хей, я

Годината е 2010, стъпките ми са насочени към Seoul, аз който започнах 
всичко заради любовта си към танците, скоро ще застана на сцената
Докато този момент настъпи, аз преодолях много болка и белези и се 
подготвях, научих, че е мога да се огъна, но не и да се пречупя и тичах 
напред 3 години палейки звездите в сърцето си
Сега, вижте новото ми "Аз", аз гравирам "Bangtan" върху новата страница 
от живота ми, която означава всичко за мен, аз вървя към светлото 
си бъдеще, аз се усмихвам за предстоящите ми светли дни

*Щях ли да се променя? Ако бях избрал различен път, 
ако бях спрял и бях погледнал назад? O, хей, я, хей, я
Какво ли ще видя? В края на този път, 
където ще стоиш ти, о, хей, я, хей, я

*Щях ли да се променя? Ако бях избрал различен път, 
ако бях спрял и бях погледнал назад? O, хей, я, хей, я
Какво ли ще видя? В края на този път, 
където ще стоиш ти, о, хей, я, хей, я





Няма коментари:

Публикуване на коментар