събота, 9 август 2014 г.

Big Bang- Tell Me Goodbye Бг Превод



                                          ПРЕВОД

O… Ще те оставя да си отидеш…
Може ли някой да ми помогне… (Ще те оставя 
да си отидеш), моля някой да ми помогне…
Не, ще се справя с това… (Да)
Все още мисля за онова нещо, наречено любов
Тя ме разтърси
(Моля те, кажи ми, че има някакъв начин)
И накара главата ми да се върти и върти и върти и върти
(Моля те, кажи ми, че има някакъв начин)
Не искам да правим нещата по-лоши
По-добре да сложим край
Така ще бъде по-добре за теб, да продължиш напред
(Моля те, кажи ми, че има някакъв начин)
Да, ние слагаме край, това е краят
Мислих, че ще се справим, справим с това
Но вече всичко свърши

Момиче, кълна се, че дори за секунда
Аз няма да ти причиня никаква болка, обещавам ти това
За да мога да те защитя сега
Аз наистина не знам какво друго да направя

Скъпа, като се обичаме, ние само взаимно се нараняваме
И аз нямам, нямам какво да кажа

*O, кажи ми сбогом, кажи ми сбогом
Тези ръце, които преди държах
O, кажи ми сбогом, кажи ми сбогом
Сега трябва да ги пусна
Ако успееш да ме забравиш, така ще бъде най-добре за теб, скъпа
O, кажи ми сбогом, кажи ми сбогом

Момиче, знаеш ли, че всеки път когато изгубиш усмивката си
Аз си мисля, че вината за това е моя
Мислейки за думите ти и гледайки към светлината
Аз вече не виждам нищо друго

Скъпа, това е последният път, в който устните ни ще се докоснат
Аз никога няма да намеря по-добра, по-добра от теб

*O, кажи ми сбогом, кажи ми сбогом
Тези ръце, които преди държах
O, кажи ми сбогом, кажи ми сбогом
Сега трябва да ги пусна
Ако успееш да ме забравиш, така ще бъде най-добре за теб, скъпа
O, кажи ми сбогом, кажи ми сбогом

Това е толкова, толкова тъжно, просто не може да се получи
Иска ми се нещата между нас да бяха 
по-добри, съжалявам, че стигнахме до тук
Но аз просто не мога да позволя, ти да бъдеш нещо по-малко от щастлива
Колко тъжно ли ще бъде, ако това продължи? 
Няма да мога да живея със себе си
Да виждам как ти липсват нещата, които заслужаваш да имаш
Скъпа, не искам да те загубя, повярвай, че много ме боли
Когато изричам тези думи, през цялото ми тяло преминава силна болка
Нужна ми е много сила, за да те оставя да си отидеш
Иска ми се да не беше нужно за го правя…

Гласът ти, в който усещам болка, той просто ще избледнее, избледнее
Ти изчезваш, иска ми се да можеше да останеш, останеш
Не мога да понеса тези думи
Не искам да плачеш за мен
Всичко това е за твое добро, аз никога повече 
няма да погледна назад, e, e, e, e, (O)

O, кажи ми сбогом, кажи ми сбогом
Тези ръце, които преди държах (О)
O, кажи ми сбогом, кажи ми сбогом
Сега трябва да ги пусна
Това да бъдеш до мен, не е добре и за двама ни, скъпа
O, кажи ми сбогом, кажи ми сбогом


Кажи ми сбогом…






Няма коментари:

Публикуване на коментар