неделя, 31 август 2014 г.

Super Junior- Midnight Blues Бг Превод




Аз танцувам, скъпа, о

Ти и аз, мислих, че няма да издържа и ден без теб
Аз изпълвам празната си чаша с теб и отварям 
полузатворените си, замъглени очи
Кой съм аз? Аз стисках страдащото си сърце 
и се опитвах да те забравя с дни
Поемайки студения нощен въздух, скитайки се на това място без теб
Отново

Аз отново минавам по същата улица няколко 
пъти, воден от светлината, която ме поглъща
Замаяност, това е всичко, това не е заради теб
Добре съм, а след това започвам да залитам
Аз треперя, да

Аз те забравям и отново мисля за теб, а след това се изгубвам в мрака
Опиянен съм от раздялата ни, тялото ми се разпада
Аз треперя, искам да те забравя
Моля те, излез от мислите ми, моля те, излез
(Моля те, излез от мислите ми, скъпа)
Липсваш ми, докато се скитам наоколо, аз 
отново се намирам затворен в капана ти
Аз треперя, о, аз танцувам, да

Да или не? Знам, че това няма край, но аз отново те питам
Не разбирам какво означава изражението ти, то ме оставя без думи
Не знам как да спра, не искам да знам
Изгубен съм в един заплетен лабиринт, изтощен съм
Уoo, а

Няма път назад, дори жестовете на ръката ти изглеждат далечни
Един странен мрак, това е всичко, не е заради теб
Започвам да свиквам с това, но ти отново изплуваш в мислите ми
И те виждам все по-ясно, хей

Изгубих песента, която някога постоянно 
звучеше около мен (Изгубих теб)
Изгубих те в тази тишина
Опитвам се да те задържа, опитвам се да те отблъсна, 
опитвам се да го направя и се наранявам
Къде точно трябва да отида? (Не, не) Имам чувството, че сънувам
Опиянявам се от теб, скъпа

Аз треперя, искам да те забравя, скъпа, аз танцувам
Аз треперя, аз танцувам, о, аз танцувам
Аз треперя, искам да те забравя, скъпа, аз се скитам и скитам
Аз треперя, искам да те забравя
Аз треперя, аз танцувам
Аз треперя, искам да те забравя, о, о, о





Няма коментари:

Публикуване на коментар