неделя, 31 август 2014 г.

Super Junior- This Is Love Бг Превод




Да, това е любовта, хайде, момиче

Стотици думи, хиляди образи
Аз ги виждам и всичко е едно и също, чувам ги и всичко е едно и също
Чувството е странно, трудно е и същевременно е лесно
Дори да се влюбваме много пъти, любовта е една и съща

Като блещукащите водни капки, които 
сякаш ще ме намокрят, но не го правят
Такова чувство остава след всяка малка и позната среща
Отначало, аз спрях да бъда предпазлив и в един момент си помислих, че
Ти си като дъждовните капки, които вече са намокрили раменете ми

Това е любовта, това е любовта
Нежният вятър, цветята разцъфнали на улицата
Това е любовта, това е любовта
Ти ме накара да осъзная, че любовта е в малките неща

Л.Ю.Б.О.В
Започнахме да пишем нашата първа история миналата пролет
Всеки ден е прекрасен, сега нашата връзка е като искрено огледало
Защо те харесвам?
Ами ще ти обясня, нашата любов е щастие, което е по-бързо от анданте
Ако някой ме попита дали имам някакво желание
Аз ще отговоря, че искам единствено теб
Аз ще бъда с теб завинаги

Приближи се още малко, за да мога напълно да вляза в сърцето ти
В случай че се разтопиш от баналните истории
Аз трябва да запиша отговорите в квадратчето наречено любов
Ти дойде при мен от далече

Това е любовта, това е любовта
Ясното небе, слънцето над хоризонта
Това е любовта, това е любовта
Ти ме научи, че всичко на света е любов

Сред невзрачните хора, които биват забравени на секундата
Аз знам, че ти си различна
Вълшебно като звездите, любов, любов
Точно така, както трябва да бъде, любов, любов
Тук сме ти и аз
Само ние двамата

Да те прегърна, просто искам да те прегърна
Приближи се, просто искам да те прегърна










Няма коментари:

Публикуване на коментар