неделя, 31 август 2014 г.

Super Junior- Raining Spell For Love Бг Превод




Обичам те от самото начало, знаеш това
Това никога няма да се промени
Заклевам се

Твоите въздишки ме оставят без думи
Устните ти са мълчаливи
Ти и аз замръзнахме във времето (На това място)

Няма никого под дъжда
Освен един самотен чадър
Аз спирам на място заради тази празнота

Слага ръце върху ушите си, това не е възможно
Затварям очите си, преструвайки се, че всичко е наред
Но аз знам

Не знам защо, но дъжд пада в очите ми
Аз не можах да кажа нищо така, само за ден

Искам да хвана облака, който се отдалечава все повече
Така че дъждовните капки, които те спират, да продължат да падат
Искам да спра тиктакащото време
Така че този момент за замръзне и любовта да продължи

Небето е облачно и от него падат сълзи
Аз те викам с всички сили, но дори ехото, което повтаря името ти
Се изгубва в дъжда, но дори и той да ме погълне
Сърцето ми няма да се намокри, любовта ми няма да спре

Не отмивай спомените (Не се опитвай да ги изтриеш)
Не се опитвай да разтопиш връзката между 
нас (Не се опитвай да я прекъснеш)

Дъжд като лед гравира в сърцето ми тази безкрайна дъждовна магия
Ако има магия, която може да те накара 
да се върнеш при мен, ако се върнеш
Дори и цялото ми тяло да се намокри, аз мога да го понеса

Аз протягам ръката си, аз силно те викам
Но гласът ми се изгубва в падащия дъжд
След като те отблъсквах, ти отново влезе в сърцето ми
Кога ще спрат тези сълзи?

Аз се скитам, търсейки изгубената теб
Аз презирам дъжда, който те остави да си отидеш
Но аз ще търпя, докато падне и последната дъждовна капка
Затваряйки очите си
Така че любовта ни да продължи






Няма коментари:

Публикуване на коментар