вторник, 19 август 2014 г.

Taemin- Play Me Бг Превод



                                               ПРЕВОД

Думите имат лимит
Няма думи, с които мога да те опиша
Разчуствам се дори само като те гледам
Искам да открадна произведението на изкуството, което си ти

Въздухът е студен, дръпни завесите
Погледни към луната
Побързай и влез в сянката ми

*Ти контролираш ритъма на сърцето ми
(Ритъма, ритъма, ритъма на сърцето ми)
Твоята мелодия за мен
(Изсвири я, изсвири я, изсвири я)
В тази нощ изпълнена с падащи звезди
Ти и аз нямаме нищо за криене
Ти контролираш ритъма на сърцето ми
(Ритъма на сърцето ми)
Ти контролираш сърцето ми
(Ритъма, ритъма на сърцето ми)
Ти свириш мелодията на любовта ни

Следвайки връхчетата на пръстите ти
Моето студено сърце започва да бие
Изсвири тайната мелодия, която единствено ти знаеш (Изсвири я)
Усили звука на ритъма на сърцето ми
То бие за теб

Затвори вратата
Дръж ме вътре, така че никой да не чуе
Моята мелодия за теб

*Ти контролираш ритъма на сърцето ми
(Ритъма, ритъма, ритъма на сърцето ми)
Твоята мелодия за мен
(Изсвири я, изсвири я, изсвири я)
В тази нощ изпълнена с падащи звезди
Ти и аз нямаме нищо за криене
Ти контролираш ритъма на сърцето ми
(Ритъма на сърцето ми)
Ти контролираш сърцето ми
(Ритъма, ритъма на сърцето ми)
Ти свириш мелодията на любовта ни

Моя любов
(Ритъма, ритъма на сърцето ми)
Ти контролираш сърцето ми
(Ритъма, ритъма на сърцето ми)
Ти контролираш сърцето ми
(Ритъма, ритъма на сърцето ми)





Няма коментари:

Публикуване на коментар