вторник, 19 август 2014 г.

Taemin- Wicked Бг Превод



                                ПРЕВОД

O, скъпа, аз знам
Ти просто се шегуваш
Но начина, по който говориш, ме наранява
Ти си красива, но провокиращ Дявол
Ти ме отблъскваш и привличаш и отблъскваш
Толкова лесен ли ти изглеждам?
Моля те, признай го, ти винаги си се държала така

*Ти се престори, че е съвпадение
И сякаш неочаквано се появи и разпръсна
Твоя вълшебен прашец в очите ми
(Вълшебен прашец)
Аз ослепях и виждах единствено теб на този свят
O, но ти беше намислила друго

**Ако ще бъде така
Пусни ме, пусни ме
Ще пропусна това
Но няма куража да го направя
Аз вече паднах под твой контрол
Знам това
Аз съм твоя играчка (Уoo уoo)
Тоя любимец (Уoo уoo)
Пусни ме
Не искам да си играеш с мен завинаги

Ти искаш това
Да си играеш с мен завинаги
Това ти харесва

Трябва да ми покажеш сърцето си, истината
Не съм ги виждал нито веднъж до сега
Ти си моята господарка, моята жестока любов
Изглежда сякаш знаеш какво чувствам, но не знаеш
Лицето ти винаги е безизразно
Моля те, признай го, ти винаги си се държала така

*Ти се престори, че е съвпадение
И сякаш неочаквано се появи и разпръсна
Твоя вълшебен прашец в очите ми
(Вълшебен прашец)
Аз ослепях и виждах единствено теб на този свят
O, но ти беше намислила друго

**Ако ще бъде така
Пусни ме, пусни ме
Ще пропусна това
Но няма куража да го направя
Аз вече паднах под твой контрол
Знам това
Аз съм твоя играчка (Уoo уoo)
Тоя любимец (Уoo уoo)
Пусни ме
Не искам да си играеш с мен завинаги

Ти искаш, искаш, искаш това
Скъпа, скъпа, ела и си го вземи, вземи, вземи
Това ти харесва, харесва, харесва
Хайде, скъпа, спри с това сега, ще го пропусна

Опитвам се да избягам, опитвам се да те напусна
Искам да сложа край на тази нещастна и глупава любов
Но колкото и да съм решен да го направя
Не е толкова лесно, колкото изглежда
Аз все още те харесвам

**Ако ще бъде така
Пусни ме, пусни ме
Ще пропусна това
Но няма куража да го направя
Аз вече паднах под твой контрол
Знам това
Аз съм твоя играчка (Уoo уoo)
Тоя любимец (Уoo уoo)
Пусни ме
Не искам да си играеш с мен завинаги

Ти искаш това
Да си играеш с мен завинаги
(Аз съм твоя играчка)
Това ти харесва
Да си играеш с мен завинаги
(Уoo уoo уoo уoo)





Няма коментари:

Публикуване на коментар