понеделник, 11 август 2014 г.

Ven Feat. Beenzino- On Your Body Бг Превод



                                           ПРЕВОД

Къде би отишла без мен?
Къде можеш да отидеш, какво можеш да правиш?
Очевидно е, че ще мислиш за мен

Не се прави, че не е така
Усмивката ти е неловка

Издаваш се
По толкова много начини, толкова е смешно

Аз мога да продължа напред без теб
Мога да се справя по-добре от теб
Всички вече знаят това

*Аз съм по тялото ти
Дори когато затвориш очи
Ти не можеш да се отдалечиш от мен
Аз съм по тялото ти
Аз съм по тялото ти
С когото и да се срещаш
Ти не можеш да се отдалечиш от мен

**Аз съм в сърцето ти
Аз съм до теб
Аз съм по тялото ти, дори когато се къпеш
Ти не можеш избягаш от мен

Забрави одеколона ми, който е по тялото ти
Казваш, че искаш да ме прегърнеш само още веднъж
Момиче, това е невъзможно
Съжалявам, прекалено опасен съм за теб, толкова съм токсичен
Спри да ме търсиш, този път потърси лекарство

Това искам за теб, не мога да лъжа- това казах аз
А ти каза OK, oppa, мислих, че си различен от другите мъже
Вече толкова много пъти съм чувал това от други момичета
Сякаш е по учебник, писна ми то това
Съжалявам, но не чувствам нищо към теб

В този живот, който живея, красивите момичета ме надушват
И след това искат да спят с мен
А след това говорят лошо за мен
Защо мразите играча, мразете играта
Защо говорите за мен, сякаш съм виновен за нещо, 
аз съм невинен, аз съм това, което съм

По дрехите ти, по тялото ти, по устните ти
С всеки твой дъх

Ароматът ми, празното ми място
Начинът, по който ме гледаше, онзи отчаян поглед
Вече не ме интересува

*Аз съм по тялото ти
Дори когато затвориш очи
Ти не можеш да се отдалечиш от мен
Аз съм по тялото ти
Аз съм по тялото ти
С когото и да се срещаш
Ти не можеш да се отдалечиш от мен

**Аз съм в сърцето ти
Аз съм до теб
Аз съм по тялото ти, дори когато се къпеш
Ти не можеш избягаш от мен





Няма коментари:

Публикуване на коментар