четвъртък, 14 август 2014 г.

WINNER- Different Бг Превод



                                                   ПРЕВОД

Аз просто съм различен
Аз просто съм различен
Не очаквай да бъда мил
Аз съм Ангел и Демон
Неразбирателството може да бъде болезнено
Дори да си самотна заради мен
Опитай се да проявиш разбиране, скъпа
Искам да изразя чувствата си, но не е лесно

Сърцето ти е само мое, аз съм егоист
Точно така, аз съм лош мъж
Дори да се опиташ да сложиш точка на бъдещето ни
Заради мен, има само запетая
Моля те, остани
Не ме напускай
Аз чувствам същото като теб
Аз наистина те обичам
Когато ти и аз се целуваме, тогава съм истински
Казвам ти да стоиш на разстояние
Дори да дойдеш в ръцете ми
Аз не те прегръщам
Ти ме питаш дали си играя с теб и какво означава връзката ни за мен
Питаш ме дали не те обичам
Не, това не е така

Аз просто съм различен
Аз съм различен, от мъжа, който ти искаш
Аз просто съм различен
Не мога да бъда добър
Ти може да страдаш заради мен
Аз просто съм различен
Но мола те, не ме напускай
Дори да съм лош мъж

Дори времето да отминава, разстоянието между нас не се скъсява
Дори да казваш, че ме разбираш
Аз виждам как сдържаш сълзите си и се усмихваш на сила
Аз знам
Не мога да направя нищо за това, което чувствам
Знам, че нещата между теб и мен ще бъдат такива завинаги
Аз просто искам да бъда до теб
Аз съм егоист

Но моля те, не ме напускай
Аз просто съм различен от мъжа, който очакваш да бъда
Спри да живееш в илюзия
От деня, в който се срещнахме, аз носих маска на лицето си
Емоциите се разливат като от пропукана чаша
Не ме докосвай, само ще бъдеш наранена от острите ми думи
Колкото и да плачеш и да ме питаш къде съм бил миналата нощ
Аз ще те погледна право в очите и ще те излъжа
Дори да се опиташ да ме разтопиш, аз ще се държа още по-студено към теб
Ще те нараня със същите грешки и белези, сякаш не е нищо

Аз просто съм различен
Аз съм различен, от мъжа, който ти искаш
Аз просто съм различен
Но моля те, не ме напускай
Дори да съм лош мъж
Дори да стана още по-студен, не губи топлината си
Аз никога няма да се откажа от теб
Аз ще си остана същия

Аз просто съм различен
Аз съм различен, от мъжа, който ти искаш
Аз просто съм различен
Но моля те, не ме напускай
Дори да съм лош мъж
Аз просто съм различен
Аз просто съм различен
Аз просто съм различен





Няма коментари:

Публикуване на коментар